نمایشگاه انفرادی عکس محسن شاهمردی با عنوان «عمق» از عصر جمعه ششم دی‌ماه ۹۲ در گالری محسن گشایش می‌یابد. 

   به گفتهٔ دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه ۱۸ عکس مستند خلاق با موضوع طبیعت به صورت چاپ روی کاغذ عکاسی به نمایش در‌می‌آید. این عکس‌ها در ابعاد گوناگون ارائه می‌شوند که کوچکترین آنها در ابعاد ۲۱×۱۶ سانتیمتر و بزرگترین آنها در ابعاد ۱۳۵×۹۰ سانتیمتر خواهد بود. 

   محسن شاهمردی در بیانیه‌ای برای این آثار می‌نویسد: «من مسحور علفزارها، زمین‌های بایر، و مکان‌های متروک هستم. مکان‌هایی که در نگاه اول چندان خاص و منحصر به فرد نیستند. اما هنگامی که هوا غبار می‌گیرد، مه‌آلود می‌شود یا در طوفان شن قرار می‌گیرم حس می‌کنم در پایین پایین، کف دریا یا اقیانوس هستم. بیابان‌ها و کویرها روزگاری ساحل و سطح صاف کف اقیانوس‌ها بوده‌اند. درختان، جنگل‌ها و علفزارها هم گیاهان آنها. گیاهانی که حالا انگار سحر و جادویی از گذشته با خود همراه دارند. من خیابان‌ها، مردم و حیوانات را هم در این فضا تصور می‌کنم.» 

   محسن شاهمردی متولد ۱۳۵۸ در تهران و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی رشتهٔ سینما از دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۲ است. وی در کارنامهٔ خود از سال ۸۵ تاکنون سابقهٔ حضور در ۱۶ نمایشگاه گروهی در ایران، انگلستان، فرانسه، ولز و ژاپن را دارد. او در سال ۸۷ نمایشگاهی انفرادی با عنوان «عکس‌هایی از ایران» را در اوزاکای ژاپن برگزار کرده و دو فیلم کوتاه به نام «تردید» و «چشمهٔ سپید» را نیز ساخته است. 

گشایش: جمعه ششم دی‌ماه ۹۲ – ساعت ۱۶ تا ۲۱
نمایشگاه تا ۱۱ دی‌ماه جاری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. 
گالری روزهای پنجشنبه تعطیل است. 
گالری محسن، اتوبان مدرس شمال، خیابان ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲