نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «محلهٔ هادی‌آباد» از عصر پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۲ به میزبانی نگارخانهٔ میرعماد در قزوین برگزار می‌شود. 
 
   این نمایشگاه به عنوان پروژه پایان ترم کلاس عکاسی آزاد موسسه رنگ آوای راز با تدریس مهدی وثوق‌نیا است. عکاسان این نمایشگاه در طول یک سال با گرفتن عکس‌هایی از محلهٔ هادی‌آباد شهر قزوین در پی آن بوده‌اند تا بیننده را با نوع معماری، تیپ‌های اجتماعی، اعتقادات و آن چیزی که «هادی‌آباد» را برای سکونت مهیا کرده آشنا کنند. 
 
  عکاسان این نمایشگاه مهشید بهرام فرد، فاطمه توسلیان، وحید علیمردانی، امیر عبدحسینی، الهه محمدی‌نژاد، امیر محمدی والا، فاطمه نوروزی و فهیمه هدایتی هستند. در یادداشت بروشور این نمایشگاه به قلم محسن جمال کاظمی آمده است: 

«محلّه واژه بازمانده‌ای است از نظام زبانی- شناختیِ گذشته که همواره دو مفهوم «هویّت» (به معنای فرهنگی و اجتماعی‌اش) و «فضا» (به معنای فیزیکی و زیستیش) در آن تنیده‌اند. محلّه هنوز برای خرده فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و گرایش‌های دینی و رفتاری نقش آفرینی می‌کند. برای مردمان شهر، محلّه‌های متعددی در خاطره جمعیشان معنابخش است. اگرچه آنان امروزه چند سویگی هویّت را در ترکیب‌هایی از هویت شهروندی، هویت ملی، هویت جهانی و… در فضاهای گوناگون تجربه می‌کنند ولی همچنان طعم صمیمی هویت محلی را به یاد می‌آورند. 
 
 گفتمانِ فن‌سالارانه (مهندسی)، مدام روایت‌های به ظاهر متقاعدکننده‌ای از تغییر و اصلاح بافت‌های فرسوده ارائه می‌دهد و تمامی نابهنجاری‌ها و نابسامانی‌های محله را به ابعاد فیزیکیش فرو می‌کاهد و گویی چشم فرو می‌بندد به سویه‌های دیگر مفهوم محلّه. عکس به «نگریستن» معنا می‌بخشد و از معبری زیبا‌شناسانه اندیشه را با دعوتی دوباره به تکاپو انداخته و لایه‌های آن را می‌کاود. امروز در میان این مجموعه عکس می‌توان دوباره به محله نگریست و جای هویت آن را میان زندگی امروز جستجو کرد. شاید در نگاهی چند سویه بتوان اندیشه فیزیکیِ اصلاح بافت فرسوده را تغییر داده و مفهوم انسانیِ «احیاء محلّه» را در افقی دیگر رصد نمود.» 

افتتاحیه: پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۲ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۳ بهمن‌ماه سالجاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ دایر است. 
نگارخانهٔ میرعماد، قزوین، بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، بوستان هشت بهشت، فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س)