هفته گذشته سیدروح‌الله حسینی، مدیر کل دفتر مطالعات، توسعه دانش و مهارت‌های سینمایی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه بهاره رمزی مدیر آموزش و مجتبی محمدی معاونت این دفتر از آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای بازدید کردند.

در جریان این بازید علیرضا نیک‌نژاد، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه، به همراه محمد نوروزی، مدیر آموزشگاه، خلاصه‌ای از فعالیت‌های ده سالهٔ گروه آموزشی – رسانه‌ای «عکاسی» ارایه کردند.

    علیرضا نیک‌نژاد در این بازید با ارایهٔ گزارشی از مجموعه فعالیت‌های رسانه‌ای و آموزشی «عکاسی»، برگزاری کارگاه‌های آموزشی طی سال‌های ۸۴ تا ۸۶ برای اعضای سایت عکاسی، برپایی ۴ کارگاه و سمینار آموزشی بزرگ طی سال‌های ۸۵ تا ۸۹، راه‌اندازی مدرسهٔ آنلاین عکاسی با بیش از ۲۵۰۰ هنرجوی فارسی زبان از داخل و خارج کشور و عملکرد ۲۷ ماههٔ آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای آمار و اطلاعات جامعی را ارایه کرد که مورد توجه سیدروح‌الله حسینی و همکاران ایشان در دفتر مطالعات، توسعه دانش و مهارت‌های سینمایی قرار گرفت. 

   گفتنی‌ست دفتر مطالعات، توسعهٔ دانش و مهارت‌های سینمایی از زیرمجموعه‌های سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که صدور مجوز تاسیس مراکز آموزشی سینمایی و سمعی و بصری را در شرح اهداف و وظایف خود دارد. آموزشگاه‌ عکاسی حرفه‌ای چندی پیش نخستین آزمون رسمی خود را برای دریافت گواهی سطح مقدماتی برگزار کرد.