دورهٔ جدید مجموعه کلاس‌های نرم‌افزاری آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» ویژهٔ ترم زمستان ۹۲ از بهمن‌ماه سالجاری آغاز می‌شود. 


 این دوره‌ها شامل کلاس‌های فتوشاپ برای عکاسان، طراحی آلبوم دیجیتال، رتوش پرتره و آموزش کار با لایت‌روم است که توسط گروهی از مدرسان در روزهای مختلف برپا خواهند شد و کلیهٔ عکاسان و علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با مطالعهٔ شرح درس‌ها و مطالب ارائه شده درباره هر کلاس نسبت به ثبت‌نام در آن اقدام کنند. 

class22


  کلاس «فتوشاپ برای عکاسان» در سطح مقدماتی برگزار می‌شود و آشنایی با ابزارها و منوها، نحوه کاربرد امکانات مختلف این نرم‌افزار و تمامی اصول مرتبط با ویرایش تصویر و آماده‌سازی آن برای چاپ از جملهٔ موارد مطرح در این دوره خواهد بود که در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کلاس یا ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنید.

class44

 دورهٔ آموزشی «رتوش پرتره» معادل کارگاهی آموزشی است که با نمونهٔ کاملی از کار جدی و حرفه‌ای در محیط پردازش و چاپ عکس همراه خواهد بود. هنرآموزان پس از گذراندن این دوره می‌توانند به‌طور حرفه‌ای به پردازش عکس‌های پرتره بپردازند. معرفی و آموزش نحوه کارکرد و پردازش فایل‌های خام از دیگر موارد مهمی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود. شایان ذکر است گذراندن دورهٔ فتوشاپ مقدماتی پیش‌نیاز شرکت در این کارگاه آموزشی است که در ۱۰ جلسه برپا می‌شود و کلیهٔ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن یا ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. 

class26

 کلاس آموزش «نرم‌افزار لایت‌روم» یکی دیگر از مجموعه دوره‌های نرم‌افزاری آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ترم زمستان ۹۲ است. در نرم‌افزار لایت‌روم از انتقال عکس به کامپیو‌تر گرفته تا ویرایش و در‌ نهایت چاپ یا انتشار آن در محیط اینترنت، تمامی نیازهای عکاس دیجیتال برطرف شده و بسیاری از تکنیک‌های خاص ویرایش عکس که فتوشاپ را به نرم‌افزار مطلوب عکاسان دیجیتال تبدیل کرده بود، در لایت‌روم ساده‌تر و سریع‌تر از فتوشاپ اجرا می‌شوند. از این رو تسلط بر چنین نرم‌افزاری به یکی از کلیدی‌ترین مهارت‌های عکاسان در عصر دیجیتال تبدیل شده است. این کلاس به صورت کارگاه آموزش عملی طی ۱۰ جلسه تشکیل می‌شود و کلیهٔ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن یا ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. 

class47


  کلاس «طراحی آلبوم دیجیتال» که پیش‌نیاز آن گذراندن دورهٔ فتوشاپ است دوره‌ای تخصصی و حرفه‌ای به شمار می‌رود که مباحثی چون بررسی روند کاری طراحی آلبوم دیجیتال، فیلترینگ پرتره، بررسی مراحل پس از چاپ در تولید آلبوم شامل: برش، پرس، صحافی، جلد و همچنین تکنیک‌های ماسک و ادغام لایه‌ها و روتوش و پردازش عکس‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این کلاس هم در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و کلیهٔ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن یا ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. 

 شایان ذکر است آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ترم تابستان ۹۲ به غیر از این کلاس‌های نرم‌افزاری دوره‌های آموزشی دیگری را نیز برگزار می‌کند. هنرجویان و کلیهٔ علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از فهرست و اطلاعات برگزاری کلاس‌ها به اینجا مراجعه کرده یا در ساعات اداری از طریق شماره‌های ۸۸۱۰۶۱۴۳ و ۸۸۱۰۶۱۴۲ با دفتر آموزشگاه تماس بگیرند.