نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «فرم در فریم» عصر دوشنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۲ در محل گالری شمارهٔ ۲ خانهٔ عکاسان گشایش می‌یابد. 

   به گفتهٔ برگزارکنندگان، این نمایشگاه با موضوع عکاسی فرم، میراث معنوی و میراث فرهنگی برگزار می‌شود و قرار است در صورت فروش رفتن آثار تمامی عواید آن به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسهٔ محک تعلق گیرد. گزل آخوندنژاد، هوتن آزمان، امیرعلی بلوکات، یاسمن بقائی، مجید جعفری، پریا جاویدانه، محمدحسین فانی، اعظم حشمتی، ملیکا درکی‌زاده، میلاد رستم‌خانی، نسیم صدیق رهنما، سارا صادق‌زاده، نگین صبا، محمدرضا علیزاده، مهرداد کارگر، حورا کلانتریان و آنا مقدم عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. 

   در متنی برای معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «سادگی عکاسی در این حقیقت نهفته است که تهیه عکس بسیار ساده است. پیچیدگی تردیدآمیز آن در این حقیقت نهفته است که تهیه هزاران عکس از همان موضوع، به همان نسبت ساده است. [جان سارکوفسکی] کم نیست هزار بار چرخش حول موضوع. جهانی تکرار خواهد شد که همگان در آن غریبه‌اند؛ به گونه‌ای ناگزیر منزوی شده‌اند، هویت‌ها و روابط مکانیکی و علیل آنها را فلج خواهد کرد. 

   من نگرانتر می‌شوم… از هر فرصتی بهره می‌برم که پندارهایمان را به هم نزدیک کنم. نمی شود. در نمی‌آید و دلشوره مرا فرا می‌گیرد… نگاه‌ها خسته می‌شوند و اصل طرح، می‌بازد. اینجا بحث رویارویی مستقیم با موضوعی بود که تنها در وسط قاب ایستاد. گستردگی ‌ای که غیرقابل باور با صراحت فرم، قاب را فرا گرفت… این مردم هستند که واقعیت را می‌‍سازند و این دوربین‌ها هستند که واقعیت را به تصویر می‌کشند و ما ساکنان جهان عکس این لحظه را باور داریم، مگر اینکه چیزی دگرگون شده باشد. شاید این دگرگونی‌ها بار دیگر فرم‌های ما باشند…» 

افتتاحیه: دوشنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۲ – ساعت ۱۶ تا ۱۸
نمایشگاه تا ۷ بهمن‌ماه سالجاری هر روز (به غیر از جمعه‌) از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر است. 
گالری شمارهٔ ۲، خیابان سمیه، تقاطع حافظ، ساختمان حوزه هنری، خانه عکاسان ایران