نمایشگاه عکس‌های برگزیدهٔ چهارمین دورهٔ جایزه عکس مستند اجتماعی شید در گالری محسن در حال برگزاری است. 

   در این دوره از جایزه مجموعه عکس‌هایی از عادل پازیار، جاوید تفضلی، فرشید تیغه‌ساز، امیررضا حاجتی، میلاد حدادیان، آذین حقیقی، عبدالله حیدری، احسان خان‌محمدی، امین رحمانی، مریم رحمانیان، گل‌آرا سجادیان، حنیف شعاعی، جلال شمس آذران، علیرضا گودرزی، مسیح مستاجران، محمدجواد مکتبی، بهروز مهری، مهدی نصرتی، حامد نظری و منا هوبه‌فکر به نمایش گذاشته شده است. 

   همچنین در کنار برگزاری نمایشگاه چند نشست‌ تخصصی نیز در محل گالری محسن تدارک دیده شده است. براساس برنامه اعلام شده دوشنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۲ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ علی خدادادی نشستی با عنوان «واقعیت و وانموده» را برگزار می‌کند، از ساعت ۱۸ تا ۱۹ مهدی منعم با ارائهٔ مجموعه عکس خود با عکاسان و حاضران به گفتگو می‌نشیند و از ساعت ۱۹ تا ۲۰ نیز نادر داوودی نشست ارائهٔ مجموعه عکس و گفتگو با عکاسان خواهد داشت. سپس روز آخر نشست‌ها یعنی سه‌شنبه یکم بهمن‌ماه نیز پیمان هوشمندزاده، مرتضی فرج‌آبادی و علی آقاربیع از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ورک‌شاپ عملی انتخاب عکس برگزار می‌کنند. شرکت در تمامی این برنامه‌ها آزاد و رایگان است. 

   جایزهٔ شید (به معنای نور و روشنایی) یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است توسط سایت عکس آنلاین برپا می‌شود. این جایزه هر سال به یک عکاس در حوزهٔ عکاسی مستند اجتماعی اهدا می‌شود و هیات داوران هر سال تنها یک عکاس را به‌عنوان برندهٔ این جایزه معرفی می‌کند. 

   امسال این جایزه با حمایت بیمهٔ دانا برگزار می‌شود و استفانی سینکلر، منوچهر دقتی، محمود کلاری، نیوشا توکلیان و علی آقاربیع اعضای هیات داوران و مهدی قاسمی نیز دبیر این دوره است. برندهٔ چهارمین جایزهٔ عکس شید روز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه ۹۲ طی مراسم اختتامیه در محل گالری محسن معرفی خواهد شد. 

نمایشگاه تا دوم بهمن‌ماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. 
گالری محسن، بزرگراه مدرس شمال، ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، کوچهٔ نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲