نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «شادی‌زار» از عصر جمعه چهارم بهمن‌ماه ۹۲ در محل گالری مهروا گشایش می‌یابد. 

     در این نمایشگاه که گردآوری آن با آذین راد بوده است ۲۰ اثر با تکنیک‎های مختلف به صورت تک عکس و مجموعه عکس از ۱۵ عکاس به نمایش درخواهد آمد. مهدی وثوق‌نیا، مونا بزرگی، محمودرضا نوربخش، مجتبی سرانجام‌پور، مهسا علیخانی، میلاد کارآموز، حمید جانی‌پور، جاوید تفضلی، سحر مختاری، داریوش راد، آریا ابوالحسنی، پرگل عینالو، ستاره سنجری، شهاب احمدلو و رضا امینیان عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. 

     در متن معرفی این نمایشگاه به قلم آذین راد آمده است: «طنز در ذات خود ماهیتی دارد که انسان را به خود می‌آورد و با آشکار ساختن جهان همچون پدیده‌ای دوگانه، چندگانه یا متناقض، ذهن وی را درگیر می‌سازد. طنز‌، خنده را تنها وسیله‌ای می‌انگارد برای رسیدن به هدفی برتر و آگاه‌ کردن انسان به مسائل؛ در ظاهر می‌خنداند، اما در پس این خنده واقعیتی وجود دارد که در عمق وجود خود، خنده را می‌خشکاند و انسان را به تفکری مضاعف وا می‌دارد. 

   نمایشگاه شادی‌زار هم با همین رویکرد شکل گرفته است که در معنا هم به مکانی اطلاق می‌شود که انبوه و سرشار از شادی است و هم به تقابل شادی و سرور با زار به معنی اندوه و ناله و سوز اشاره دارد، به بیان دردی از نبود شادی. در همین راستا از گروهی از عکاسان دعوت شد تا با اطلاع از نام و اهداف پروژه در این مجموعه شرکت کنند و در نهایت پانزده عکاس، در سنین مختلف و با دیدگاه‌های مختلف، با تجربیات و سلایق متفاوت، به پروژه پیوستند تا با خلق آثاری نو و یا انتخاب آثاری از میان آرشیو عکس‌هایشان، نگاه طنز خود را جستجو کرده و به نمایش بگذارند. مجموعه حاضر تلاش دارد تا از زوایای متعدد ماهیت پیچیده و چند لایه و تفکر برانگیز طنز در عکاسی را یادآور شده و به بحث بگذارد.» 

افتتاحیه: جمعه ۴ بهمن‌ماه ۹۲ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۰ بهمن‌ماه سالجاری هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است. 
گالری مهروا، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شمارهٔ ۳۸، طبقهٔ پایین