گالرى اثر از عصر جمعه ۴ بهمن‌ماه ۹۲ میزبان تازه‌ترین نمایشگاه آثار سمیرا علیخانزاده با عنوان «رفتن اما بازماندن» مى شود. 

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه هشت اثر بینارشته‌اى رونمایى مى‌شود. «رفتن اما بازماندن» نهمین نمایشگاه انفرادى علیخانزاده به شمار مى آید و دربارهٔ بى‌زمانى و بقاى زیبایى است؛ در این مجموعه، محور تمامى آثار تصویر زنى هجده ساله است که اگر زنده بود نود و شش سال مى‌داشت، هر یک از هشت اثر به نمایش درآمده که به روش و زبان دیدارى مستقلى از دیگرى خلق شده، روایتى متفاوت از مفهوم نامیرایى شکوه و جلال و تداوم آن در عین گذر از زمان و مکانى معین است. 

   ایدهٔ زمان و بازیابى از شاخصه‌هاى آثار سمیرا علیخانزاده است که به زبانى معاصر و با بهرمندى از مدیوم‌هاى مختلف هنرى آن‌ها را مى‌آفریند؛ نقاشى‌هاى او در واقع انواعی از هنر مفهومی هستند که جداى از معناى درونیشان نیز فرم‌هاى مفهومی دارند. 

 سمیرا علیخانزاده متولد ۱۳۴۶ در تهران و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد تهران است. آثار وی به گنجینهٔ موزه‌ها و مجموعه‌هایی نظیر موزهٔ هنرهای معاصر تهران، موزهٔ لس‌آنجلس (لاکما)، موزهٔ فرجام دوبی و بنیاد هنری دِوی در هند راه یافته است. آثار او همچنین در شش سال اخیر در نمایشگاه‌های بین‌المللی (آرت‌فر‌ها) ابوظبی آرت، کانتِمپورِری استانبول، آرت مسکو، آرت دوبی، کانتِمپورِری مونیخ، آرت اِسکوپ بازل سوییس و پاریس فوتو مورد توجه قرار گرفت. 

افتتاحیه: جمعه ۴ بهمن‌ماه ۹۲ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲۳ بهمن‌ماه سالجاری یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
نمایشگاه روزهای شنبه تعطیل است. 
گالری اثر، خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی پارک خانه هنرمندان، پلاک ۱۶