۱۵۰ عکس با موضوع روحانیت و حوزهٔ علمیه از ۶۵ عکاس از سراسر کشور در محل نگارستان اشراق قم به نمایش درآمده است. 

    طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه آثار عکاسان برگزیدهٔ سومین جشنوارهٔ عکس حوزه (اشراق) به معرض بازدید عموم گذاشته شده است. در این دوره از جشنواره ۳۳۱۱ اثر از ۴۲۰ عکاس به این جشنواره ارسال شد و این آثار در سه بخش تک عکس، مجموعه عکس و نیز بخش ویژهٔ طلاب هنرمند با حضور ۴۰ طلبه مورد ارزیابی داوران قرار گرفت. داوری آثار ارسالی توسط مجتبی آقایی، امیرعلی جوادیان و محمد جهانبخش انجام شده است و آثار علاوه بر آثار نمایشگاه در قالب کتاب ویژهٔ دورهٔ سوم هم به چاپ رسیده‌اند. 

   عادل پازیار، مهدی موذن، مهدی عباسی، محمدرضا جباری، مهدی مریزاد، موسی‌الرضا ابراهیم‌زاده، منصوره معتمدی، فرهاد بابایی، حجت‌الله عطایی، حبیب‌الله آهنگر، علیرضا عباسی، حسن الماسی، مهدی رضایی‌مهر، رضا نظام‌دوست، محمد اخلاقی، زهرا استادزاده، یوسف اکبری پابندی، محمدحسین امامی، سهراب بهاوری، محمدجواد پژوهنده، مهدی پورنصر، احمد تاجی، عمران چراغی، محمد حاج‌اسماعیلی، علی حاجی، روح‌الله حاجی‌عباسی، امیر حسامی‌نژاد، اردلان حسنعلی‌زاده، علی حسنعلی‌زاده، سجاد خطایی، مرتضی خلیلی، روح‌الله دهقانی، حامد رجبی، علی زمان زارعی، قاسم سنبل‌آرا، ابراهیم سیسان، بهار شقایق، جلال شمس آذران، رضا شیخ‌محمدی، محمود صادقی، بهمن صادقی، مختار صادق اهری، قربان صحرایی چاره‌سرایی، محمدحسین صفری، احمد ظهرابی جمکرانی، علیرضا عادل، سیدمصطفی عطاری قوچانی، جمشید فرجوند فردا، رضا فلاحی مطلق، محسن قائمی امیری، رضا قلیچ‌خانی، مریم کاشفی، احسان کمالی، داوود کهن‌ترابی، ابوالفضل ماهرخ، سیدزهیر مجاهد، عبدالرحمن مجرد، مهران مرادی، احمد معینی‌جم، سیدرضا مقصودی، سیدمحسن مهری، حسین میرکمالی، اعظم نجفعلی‌زاده، ابراهیم نوری و حامد نیرومند قوچانی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه هستند. 

     بر اساس این گزارش در جشنواره مذکور در بخش تک عکس عادل پازیار، مهدی موذن و مهدی عباسی هر سه نفر از استان تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در این بخش از محمدرضا جباری از استان قم تقدیر شد. در بخش مجموعه عکس مهدی مریزاد از استان قم، موسی‌‍الرضا ابراهیم‌زاده از استان اردبیل و منصوره معتمدی از استان تهران به ترتیب اول تا سوم شدند و از فرهاد بابایی از استان مازندران و حجت‌الله عطایی و حبیب‌الله آهنگر از استان قم تقدیر شد. 

   در بخش ویژه نیز علیرضا عباسی از استان فارس و حسن الماسی و مهدی رضایی‌مهر از استان قم به ترتیب اول تا سوم شدند و از رضا نظام‌دوست از استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد. گفتنی‌ست این جشنواره به عنوان یک رویداد فرهنگی، هنری و پژوهشی هر دو سال یک بار توسط مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیهٔ قم با هدف تشویق جامعهٔ هنری کشور و ترغیب عکاسان برای پرداختن به موضوع حوزه و روحانیت برگزار می‌شود. 

نمایشگاه تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۲ هر روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۹ دایر است. 
نگارستان اشراق، قم، ابتدای خیابان شهدا (صفائیه)