نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «خسته و خاموش در شهر» از عصر جمعه دوم اسفندماه ۹۲ در گالری زیرزمین دستان افتتاح می‌شود. 

    در متن معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «هوا زود تاریک می‌شود. هوای آلودهٔ شهر زودتر از موعد مقرر ساکنین را خسته می‌کند. جمعیت حرکت به جلو را می‌طلبد اما جایی برای جلو رفتن نیست. برای له نشدن بین جریان و دیوار مقابل باید به آنچه در نزدیکی است چنگ زد. شاید برای کشف معنا باشد که باید آنچه دیده می‌شود را ثبت کرد. چه روی بوم، یا مقوا، روی تخته یا روی کاغذ عکاسی یا کاغذ سفید باید به دنبال معنا گشت. باید تلاش کرد پیش از آنکه خستگی به خاموشی بیانجامد.» 

     در این نمایشگاه آثاری از دو عکاس، آرش اکبری‌سنه و بهنام صادقی، به همراه آثار نقاشی مرجان نعمتی، اشکان صانعی، کیان وطن و حسین عالی‌نژاد حول محور «تهران» به نمایش گذاشته می‌شوند. به گفتهٔ برگزارکنندگان تلاش بر این بوده تا زوایای مختلف و اغلب از نظر دور ماندهٔ شهر تهران در نگاهی نو با نمایش همزمان آثار عکاسی و نقاشی در یک مجموعه واحد ارائه شود. 

    آرش اکبری‌سنه متولد ١٣۶١ در تهران ٨ عکس از مجموعه عکس‌های تهران خود را در سایز ۵٠×٧٠ سانتیمتر در این نمایشگاه به نمایش عمومی می‌گذارد. بخشی از مجموعه عکس‌های تهران وی قبلا در یازدهمین دوسالانهٔ ملی عکس ایران، دومین جشنوارهٔ عکس فجر، دومین اکسپوی عکس صبا، گالری ماه مهر و نمایشگاه‌های دیگری نیز به نمایش درآمده بود. 

افتتاحیه: جمعه ٢ اسفندماه ۹۲ – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ١٠ اسفندماه ۹۲ همه روزه (به جز یکشنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ٢٠ دایر است. 
گالری زیر زمین دستان، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶