آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در نظر دارد از شنبه ۳۰ فروردین تا پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۳ نمایشگاهی از آثار منتخب هنرجویان این آموزشگاه را در عکسخانه شهر برگزار کند. بدینوسیله از هنرجویان آموزشگاه دعوت می‌شود حداکثر تا ۲۰ اسفندماه جاری آثار خود را مطابق مقررات زیر به صورت حضوری به آموزشگاه تحویل دهند. 

۱. شرکت در این فراخوان مختص به هنرجویان آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای است و هنرجویانی که حداقل در یکی از کلاس‌های آموزشگاه حضور داشتند می‌توانند برای شرکت در فراخوان عکس‌های خود را ارسال کنند.
۲. موضوع و تکنیک اجرایی عکس‌های ارسالی آزاد و بدون محدودیت است. 
۳. هر متقاضی می‌تواند حداکثر ۱۵ تک عکس و دو مجموعه عکس سیاه و سفید یا رنگی به صورت فایل دیجیتال JPEG یا Tiff با قابلیت چاپ در اندازهٔ حداکثر ۴۰×۳۰ سانتیمتر را روی CD یا DVD برای شرکت در این نمایشگاه ارایه کند. 
۴. تکمیل فرم مشخصات به صورت آنلاین و دریافت کد شرکت در فراخوان الزامی است. 
۵. هنرجویان باید فرم درخواست را تکمیل و کد ثبت نام را به همراه نام و نام خانوادگی خوانا و ماندگار روی CD یا DVD ثبت کنند. (فقط شماره کد ثبت شود)
۶. CD یا DVD الزاما باید به صورت حضوری به دفتر آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای تحویل داده شود. نیازی به ارسال نسخهٔ چاپی یا پرینت آثار نیست. 
۷. عکس‌های ارسالی مورد داوری و ارزیابی گروهی از مدرسین آموزشگاه قرار خواهد گرفت و حداکثر ۴۰ اثر (تک عکس و مجموعه عکس) برای نمایشگاه انتخاب می‌شود. 
۸. عکس‌های منتخب علاوه بر نمایش در موزه عکسخانه شهر به صورت آنلاین بر روی «سایت عکاسی» هم ارایه می‌شود. 
۹. تمام هزینه‌های چاپ و آماده‌سازی و برگزاری نمایشگاه را آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای می‌پردازد و نیازی به پرداخت هیچ وجهی از سوی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه نیست. 
۱۰. این فراخوان غیررقابتی است و رتبه‌بندی ندارد و به تمام هنرجویانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد «گواهی شرکت» اهدا خواهد شد. 
۱۱. اسامی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه و تمامی اخبار مرتبط با برگزاری آن از طریق «سایت عکاسی» اطلاع‌رسانی می‌شود. 
۱۲. هنرجویان با شرکت کننده در فراخوان این اجازه را به آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای می دهند که از عکس های ارسالی برای تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه به صورت چاپی و آنلاین با ذکر نام عکاس  استفاده کند.
۱۳. تصمیم‌گیری دربارهٔ کلیهٔ مسائل پیش‌بینی نشده برعهدهٔ آموزشگاه است.

تقویم برگزاری نمایشگاه: 
انتشار فراخوان: دوشنبه ۵ اسفند ۹۲
آخرین مهلت تحویل آثار: ۲۰ اسفند ۹۲ (تمدید نمی‌شود)
برپایی نمایشگاه و مراسم افتتاحیه: شنبه ۳۰ فروردین ۹۳ از ساعت ۱۷ تا ۱۹
اختتامیه نمایشگاه: پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۳

تهران، خیابان ولیعصر، بالا‌تر از تقاطع شهید بهشتی، خیابان شهید اکبری (مستوفی)، بعد از پلهٔ سوم، پلاک ۶۱
تلفن تماس: ۸۸۱۰۶۱۴۳ – ۸۸۱۰۶۱۴۲