نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «عکستاگرام» از عصر جمعه ۱۶ اسفندماه ۹۲ در محل گالری مهروا افتتاح می‌شود. 

    به گفتهٔ برگزارکنندگان، این نمایشگاه که با تلاش روزبه روزبهانی گردآوری شده مشتمل بر ۴۰ اثر در قطع مربع ۲۰×۲۰ سانتیمتری به صورت رنگی و سیاه و سفید از شش عکاس است که تمامی عکس‌ها توسط موبایل ثبت شده‌اند. مونا بزرگی، حمید جانی‌پور، آرش حمیدی، روزبه روزبهانی، علیرضا صوت‌اکبر و محمودرضا نوربخش عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. 

 در متن یادداشت معرفی این نمایشگاه آمده است: «در برابر هیاهوی دوربین‌های چندین‌ مگا‌پیکسلی که بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، موبایل‌ها با لنزهای کوچک و عمق میدان‌های عادی مثل رجعتی به اصالت تصویر هستند؛ ابزارهایی که نگاه تو را در «لحظه» ثبت می‌کنند. هرچند نمی‌توان نقش دوربین را به عنوان ابزاری پرتوان نادیده گرفت و همیشه ابزار بر تکنیک تاثیرگذار بوده است، اما در نهایت نقش نگاه و تفکرِ قرارگیرندهٔ پشت هر ابزاری، تعیین کنندهٔ ذات اثر خلق شده است. 

    وقتی در مسیری ثابت راه می‌روی، همین امکان گرفتنِ آنیِ تصویر، ذهنت را درگیر می‌کند و باعث بهتر و بیشتر دیدن می‌شود. قطعیت از بین می‌رود و جای‌جایِ روزمره‌ات را تبدیل به قاب می‌کند. قاب قدیمی مربع مثل اولین دوربین‌ها و اولین ثبت‌ها، میل کشف را تشدید می‌کند. فارغ از حس و حال نوستالژیک قطع مربع دوربین‌های پولاروید و قطع ۱۲۰، همراه بودن همیشه‌گی گوشی‌های همراه و استفاده از اینستاگرام لذتی‌ست پنهان نکردنی.

   اینستاگرام و امکان دیدن و دیده‌شدن، تحریکت می‌کند به عکاسی، به بازیِ قاب بستن از روزمرگی. این مجموعه برایندی است از نگاه شش عکاس به جهان پیرامونشان؛ جهانی که از نگاه آنها، روزها و رخدادهای عادی، شکل گرفته است. عکستاگرام نمایی کوچک است از دنیای بزرگ و مصوری که روزانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان لحظاتشان را در آن با اشتیاق ثبت می‌کنند.» 

افتتاحیه: جمعه ۱۶ اسفندماه ۹۲ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۳ اسفندماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است. 
گالری مهروا، خیابان کریمخان زند، شهید عضدی (آبان جنوبی)، شمارهٔ ۳۸