«فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» در آستانهٔ فرا رسیدن سال نوی خورشیدی و تمایل بسیاری از هنرمندان و هنردوستان محترم برای در نظر گرفتن کتاب به عنوان هدیهٔ نورورزی، تسهیلات و تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید کتاب‌های تخصصی عکاسی در نظر گرفته است. 

   طبق اعلام مدیریت این فروشگاه و با انجام برخی تغییرات، هزینهٔ ارسال تمامی خریدهای آنلاین در سطح شهر تهران کاهش یافته است و کلیهٔ خریداران ساکن این محدودهٔ شهری می‌توانند از این کاهش هزینهٔ ارسال استفاده کنند. براین اساس هزینهٔ ارسال تمامی بسته‌های خریداری شده در محدودهٔ شهر تهران از این پس مبلغ ثابت ۴ هزار تومان خواهد بود و تمامی متقاضیان می‌توانند در‌‌ همان روز ثبت سفارش خرید، کتاب‌های خود را در نشانی مورد نظرشان دریافت کنند. 

   همچنین این فروشگاه برای تمامی عکاسان و خریداران محترم در سراسر کشور تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. بنابر اعلام مدیریت فروشگاه، از شنبه ۱۷ تا یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۲ تمامی محصولات فرهنگی و کتاب‌های عرضه شده بر روی این فروشگاه با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند. در حال حاضر بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب و نشریه تخصصی عکاسی در این فروشگاه قابل سفارش است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند در مدت اعلام شده برای خرید آنلاین و استفاده از این تخفیف ویژه به اینجا مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۰۶۱۴۳ تماس بگیرند.