همزمان با جشنواره‌ نوروزی تخفیف‌ ۱۰ درصدی فروشگاه محصولات فرهنگی آموزشی «سایت عکاسی» که پیش از این اعلام شده بود، تخفیف ویژه دیگری نیز برای خرید بسته‌ای شامل ۹ شماره‌ اخیر ماهنامه «شبکه آفتاب» هم درنظر گرفته شده است.

    کلیه‌ی عکاسان و علاقه‌مندان می‌توانند همزمان با جشنواره تخفیف نوروزی فروشگاه «سایت عکاسی» بسته‌ای شامل ۹ شماره اخیر این مجله جذاب و خواندنی را، که تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی اهالی هنر روبرو شده است، تا یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۲ با ۲۰ درصد تخفیف ویژه خریداری کنند. 

    مجله «شبکه آفتاب» ماهنامه‌ای فرهنگی، هنری و اجتماعی است که تحت نظارت رضا حداد منتشر می‌شود و دبیرعکس آن عباس کوثری است. این نشریه فرهنگی هنری شامل بخش‌های مختلفی در مورد شعر و ادبیات، عکاسی، سینما، تئاتر و هنرهای تجسمی است. این مجله در هر شماره‌ بخش مستقلی را به عکاسی اختصاص می‌دهد و در آن به آثار یکی از عکاسان صاحب‌سبک و پیشروی معاصر در جهان می‌پردازد. همچنین این مجله در شماره نهم خود در خردادماه ۹۲ به طور مفصل و ویژه به موضوع عکاسی صحنه‌آرایی شده هم پرداخته که بسیار مورد استقبال عکاسان هنری قرار گرفت. 

921218

   گفتنی‌ست استفاده از این تخفیف ۲۰ درصدی فقط شامل خرید بسته‌‌ای شامل ۹ شماره‌ مجله است که با اعمال تخفیف مجموعا ۱۱۲ هزار تومان خواهد بود.