پنجاه و هشتمین شمارهٔ مجلهٔ Private، که در زمستان ۹۲ با نام «ایران امروز» منتشر شده، اقدام به انتشار گزیدهٔ آثار تعدادی از عکاسان ایرانی کرده است. 

    در این شماره از مجله که در ۷۶ صفحه در ابعاد ۲۰×۲۴ سانتیمتر به چاپ رسیده و با قیمت ۱۰ یورو عرضه شده، عکس‌هایی از علیرضا فانی، ابراهیم نوروزی، الهه عبدالله‌آبادی، حامد سوداچی، گوهر دشتی، حمید جانی‌پور، حسین فاطمی، کیارنگ علایی، مهدی منعم، محمدرضا سلطانی تهرانی، پیمان هوشمندزاده، رویا نوری‌نژاد، سارا نعیم‌پور و شادی قدیریان با مقدمه‌ای از بهزاد نژادقنبر به چشم می‌خورد. 

در بخشی از یادداشت بهزاد نژاد قنبر با عنوان «یک شهر، یک سرزمین، یک دنیا» برای این شماره آمده است: «مجموعه‌ عکس‌هایی که شما اینجا مشاهده می‌کنید شامل طیف وسیعی از سلایق، دغدغه‌ها و دورنماهایی هستند که ممکن است در نگاه نخست بی‌ربط به نظر برسند. با این حال، پس از دسته‌بندی و مقایسه‌ای دقیق این عکس‌ها نمایانگر دیدگاهی مشترک میان عکاسان این مجموعه خواهند بود. شاید داشتن آشنایی اندکی با تاریخ، جغرافیا و وضعیت اجتماعی ایران به ببینده کمک کند تا بهتر بتواند این مجموعه‌ها را به هم ربط دهد….»

 گفتنی‌ست  این مجله پیش از این در شمارهٔ ۳۰ خود با عنوان «در چشم‌های تو بیدار می‌شوم» که تابستان ۸۴ منتشر شد نیز به آثار تعدادی از عکاسان ایرانی پرداخته بود. آرمین ذوقی، بهمن جلالی‌، بهزاد جائز، دادبه بصیر، حسن سربخشیان، جمشید حاتم، جواد منتظری، کورش ادیم، مجید بختیاری، مهران مهاجر، میثم محمدی، محمد غزالی، محسن یزدی‌پور، امید صالحی، پیمان هوشمندزاده، پویان علی‌محمدی، رعنا جوادی، صادق تیرافکن، سیف‌اله صمدیان و شادی قدیریان عکاسانی بودند که گزیده‌ای از آثارشان در آن شماره به نمایش درآمد.