نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «تجربهٔ شهر» از شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۲ در گالری شمارهٔ یک کتابخانهٔ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. 

    در این نمایشگاه که ویژه عکاسی با موبایل است و به دعوت و انتخاب احمدقاسمی شکل گرفته، عکس‌هایی از صفاپیرشیری، احسان تحویلیان، سیامک تراکمه‌زاده، علیرضا تیموری، مهران حاجی خدابخشی، احسان خسروی، حسین عسکری و یاسر عرب به نمایش در می‌آید. 

    احمد قاسمی در توضیحات این نمایشگاه می‌نویسد: «آمده‌ایم از شهر بگوییم به نگاه آدم‌هایی که شهر را نه در ظاهر نیمه آشفته‌اش، که درون خود می‌بینند. شهری که در این همه تلاش مردمانش برای دیده شدن، خود را نمایان می‌کند و هویتی که دارد یا ندارد را نشانمان می‌دهد. شهر که گاهی محصور می‌شود در خانه، خیابان‌های منتهی به خانه و محل‌های خرید. محصور می‌شود در رفت و آمدهای ما. شهر که می‌تواند همه چیز باشد و هیچ‌ چیز نباشد، زیبا باشد و هیچ دلیلی برای زیبایی نداشته باشد، پهناور باشد و هیچ وسعتی نداشته باشد، مرتفع باشد و هیچ ارتفاعی نداشته باشد. غرق در گذشته باشد و برای آینده زندگی کند، شهری که در تکاپوی گریزی ناگزیر، حال را فراموش کرده و به تو فرصت زیستن می‌دهد ولی دلیلی برای آن ندارد. شهری که جای ماندن هست و نیست، و اگر باشد در همین خیابان‌های شلوغ، هوای سیاه و مردم غریب باید به دنبالش رفت. 

    و تلفن همراه که وسیله‌ای است تا به اجبار کنارمان باشد و فرصت شاعر شدن را به ما بدهد. نمایان شدن درون ما که ممکن است لحظه‌ای رخ بدهد و بعد یکی از‌‌ همان مردمی شویم که مدام غر می‌زنیم، بوق می‌زنیم و بودن خودمان از همه چیز برایمان مهم‌تر است.» 

گشایش: شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۲ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۸ اسفندماه جاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ دایر است. 
گالری شمارهٔ یک، اصفهان، خیابان باغ گلدسته، کتابخانهٔ مرکزی شهرداری اصفهان