881029.jpg

عصر امروز سه شنبه بیست و نهم دی ۸۸ مراسم بزرگداشت بهمن جلالی با حضور جامعه عکاسی ایران، چهره‌های سرشناس فرهنگ، ادب، هنر و اندیشه، بستگان و وابستگان و شاگردان بهمن جلالی در مسجد الرضا برگزار شد.
اسفند جلالی در یادداشتی که در مراسم قرائت شد درباره برادرش چنین گفت: «بهمن جلالی را همه می‌شناسید در مورد او جزء ستایش و تحسین سخن نمی‌توان گفت. برادرم «بهمن» از هنرمندان محبوب دوره‌ی‌ معاصر بود و در همه‌ دوران‌ها بسیار درست کار کرد و برای دیگران و بخصوص من الگوی شایسته بود، زندگی او پر از خوبی و خاطره است که قرار نیست با مرگش به فراموشی سپرده شود. اگر امروز اینجا در کنار هم جمع شده‌ایم بواسطه زندگی پرشکوه اوست که قرار نیست تمام شود.»
دکتر حسن حبیبی و دکتر محمود بروجردی از چهره‌های شاخصی بودند که علی رغم بیماری در این مراسم حضور یافتند. همچنین داریوش شایگان فیلسوف سرشناس ایرانی در مراسم بزرگداشت بهمن جلالی حضور داشت.
اساتید دانشگاه، هیات مدیره انجمن‌ها و تشکل‌های عکاسی، مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها، اصحاب رسانه و مطبوعات، مدیران گالری‌ها، شرکت‌های عرضه کننده محصولات عکاسی در مراسم بزرگداشت بهمن جلالی حضور داشتند.