آثاری از ۹ عکاس ایرانی در قالب یکی از رویدادهای فستیوال بین‌المللی عکاسی FORMAT از ۲۴ اسفندماه ۹۲ در شهر دربی انگلستان به نمایش درآمده است. 

    این آثار ایرانی توسط Michael Sargeant و آرمین‌دخت شوشتری گردآوری شده‌اند و در قالب نمایشگاهی ویژه با عنوان «حال کامل؟» تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۳ در محل مجتمع فرهنگی هنری QUAD شهر دربی در شمال انگلستان به نمایش در خواهند آمد. قرار است عصر ۲۷ فروردین‌ماه جاری هم جلسهٔ نقد و بررسی و گفتگو دربارهٔ آثار این نمایشگاه با حضور هر دو کیوریتور آن در محل گالری برگزار شود. 

     میلاد هوشمندزاده، محسن یزدی‌پور، مرتضی خاکی، مروارید کی، پرهام تقی‌اف، کیوان موسوی اقدم، مهرداد نراقی، صبا علیزاده و کیانا حائری عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. به گفتهٔ دست‌اندرکاران، این نمایشگاه یکی از برنامه‌های مرکز QUAD برای حمایت از کیوریتورهای جوان و مستعد است. 

     طبق یادداشت کوتاه گالری برای این نمایشگاه، آثار به نمایش درآمده قرار است کاوشی باشند در تاریخ، سیاست و نظام فرهنگی ایران دوران مدرن با نگاهی به مسائلی از قبیل هویت، جنسیت و زندگی روزمره. عکس‌های این نمایشگاه قصد دارند با درهم شکستن موانع ادراکی با صراحت و حساسیت جنبه‌هایی از زندگی در حوزه‌های خصوصی و عمومی را آشکار کنند که به ندرت دیده می‌شوند. 

     فستیوال بین‌المللی عکاسی FORMAT از سال ۲۰۰۴ به این سو هر سال به میزبانی شهر دربی برپا می‌شود و در این مدت به یکی از معتبرترین رویدادهای عکاسی بریتانیا تبدیل شده است. مرکز فرهنگی هنری QUAD که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیون پوند ساخته شده و جزو مهمترین فضاهای نمایشگاهی انگلستان به شمار می‌رود، یکی از اصلی‌ترین برگزارکنندگان این فستیوال است. برگزاری چندین نمایشگاه‌، نشست‌ و جلسات نقد و بررسی، مسترکلاس، رزیدنسی، اجراهای محیطی و جلسات بازبینی پورتفولیو از برنامه‌های جنبی این فستیوال است.