تازه‌ترین نمایشگاه عکس کامران عدل با عنوان «آمال و آروزهای نیامده و برباد رفته» از عصر جمعه ۲۲ فروردین‌ماه ۹۳ با در محل گالری اعتماد گشایش می‌یابد. 

   عکاس در یادداشتی برای آثار این نمایشگاه می‌نویسد: «وقتی شصت سال پیش، در چنین روزهایی چشمانم با دریچه دوربین عکاسی آشنا شد، از‌‌ همان دقیقه و ثانیهٔ اولیه، پیمانی میان من و عکاسی بسته شد، که هنوز ادامه دارد. از آنجا که این پیمان با یک دوربین خبری بسته شد، من وابسته به انسان و آثار و خلق و خوی و افکار او شدم. هشت سال بعد از این، انقلابی در ساخت دوربین عکاسی پیش آمد که نسل مرا بیشتر به انسان‌ها نزدیک کرد و اعمال او را هر چه سریع‌تر ثبت کردیم. 

     نسل ما نخستین کسانی بودند که با این پدیده، به دنیای عکاسی حرفه‌ای پا گذاشتند. و عکاس و عکاسی وارد جشم و روح آنان شد. جهان را درنوردیدیم و آن را پوشش دادیم. و من در ایران با در دست داشتن وسیله‌ای چون سازمان تلویزیون ملی ایران، که میلیون‌ها تماشاچی داشت به بسط و توسعهٔ عکاسی نوین در ایران کوشش کردم.» 

    کامران عدل متولد ۱۳۲۰ در تهران است و به گفتهٔ خود از سن ۱۲ سالگی عکاسی را دنبال کرده است. وی در سال ۱۳۴۱ به مدرسه عکاسی در پاریس رفت و  سال ۱۳۴۷ به ایران بازگشت و رییس گروه عکاسی تلویزیون ملی ایران شد. او دی‌ماه ۹۲ هم نمایشگاهی از آثارش را در موزهٔ عکسخانهٔ شهر برپا کرده بود. 

گشایش: جمعه ۲۲ فروردین‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۵
نمایشگاه تا دوم اردیبهشت‌ماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ ادامه دارد. 
روزهای دوشنبه گالری تعطیل است. 
گالری اعتماد، خیابان شهید باهنر (نیاوران)، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان، پلاک ۴