«سایت عکاسی» و  آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» صبح جمعه ۲۲ فروردین‌ماه ۹۳ میزبان گردهم‌آیی گروهی از استادان و عکاسان محترم کشور در فضایی صمیمی بودند.

    در این مهمانی که به صرف صبحانه در محوطه مرکز فرهنگی هنری نقش‌جهان وابسته به فرهنگستان هنر برگزار شد جمعی از مدرسین و همکاران آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای همایون امیریگانه، زانیار بلوری، بهزاد ترکی‌زاده، پرهام تقی‌اف، عاطفه حقیقی، حسن خوبدل، فرهاد سلیمانی، محمدرضا شریف‌زاده، محمدرضا شهبازی، بهنام صدیقی، اسماعیل عباسی، حسن غفاری، حمیدرضا کرمی، داریوش کیانی، محمود مصدقی، مهدی مقیم‌نژاد، رضا موسوی، علی میراسماعیلی، حافظ میرآفتابی و هادی هژیرآذر حضور داشتند. 

    همچنین گروهی از عکاسان و هنرمندان و حامیان همچون امیر اثباتی، بهمن بهروز، نیوشا توکلیان، رعنا جوادی، محمد حسین حیدری، مهدی رحیمیان، مسعود زنده‌روح، حمید سوری، افشین شاهرودی، مژگان طریقی، جاسم غضبان‌پور، کاوه کاظمی، حسین کریم‌زاده، مهدی منعم، سیدعباس میرهاشمی، مهرداد نجم‌آبادی و داوود وکیل‌زاده نیز با همراهی گرم خود دعوت «سایت عکاسی» و آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» را پذیرفته و در این جلسه حضور یافتند. 

     آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» برگزارکنندهٔ مجموعهٔ متنوعی از کلاس‌های عکاسی در سطوح مختلف مقدماتی تا پیشرفته است و در این مسیر با جمعی از مدرسان و همکاران باتجربه و شناخته‌شده همکاری دارد. قرار است از روز شنبه ۳۰ فروردین نخستین نمایشگاه عکس هنرجویی این آموزشگاه در موزه عکسخانه شهر در تهران برپا شود.