نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «این روز‌ها» با آثاری از گروه عکاسی «عصر جمعه» از جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۹۳ در گالری آرته گشایش می‌یابد. 

    به گفتهٔ برگزارکنندگان، این نمایشگاه در دو گروه و دونوبت نمایش، طی برگزار خواهد شد. در گروه اول ۲۵ اثر از آزیتا علیزاده، غزل فتحی، سعید برآبادی، امیر بهرام‌نیا و بابک سارایی و در گروه دوم ۲۲ عکس‌ از سپیده سلیمیان، مسعود سربندی، سحر مشعوفی، کامران چیذری، بهادر باستان حق و آزیتا علیزاده به نمایش درخواهد آمد. این آثار در ابعاد مختلف از ۳۵×۳۵ تا ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر ارائه خواهند شد. 

      در متن معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «این روز‌ها، روایت توجه به ظرف زندگی و اکنون است، بازتعریفی از عنوان‌های قدیمی در ساختاری که این زمانه به ما و مفهوم آن واژه تحمیل کرده است. از این زاویه عکس‌های این نمایشگاه گروهی، وامدار عکاسی مستند اجتماعی است اما در بسیاری از مجموعه‌ها، عکاس براساس نوع نگاه شخصی خود، سعی در بازنمود المان‌هایی از ژانرهای متفاوت عکاسی نیز کرده است. 

    همچنان که زمانه و «این روز‌ها» به اعتراف اکثر جامعه‌شناسان، برآمده از هویت چهل تکه‌ای است که با گوشت و پوست و استخوان حسش می‌کنیم؛ مجموعهٔ پیش رو نیز، مجموعهٔ متنوعی است از انواع نگاه‌های عکاسی معاصر به جامعه و حریم خصوصی افراد و البته جستجویی برای بیان معانی تازه‌ای از واژه‌هایی که بار‌ها و بار‌ها آن‌ها را شنیده‌ایم اما حالا به عکس بدل شده‌اند.

        گروه عصر جمعه خاطرهٔ عصرهای جمعهٔ عکاسیش را هنوز مدیون حسن خوبدل و عمران نیکزاد می‌داند که از اولین جرقه‌های ایجاد تا آخرین لحظه‌های چسباندن تابلو‌ها به دیوار، دوستانه و استادانه پای این گروه نشستند و به دور از همهٔ منفی‌بافی‌های رایج دربارهٔ کار گروهی تن به زحمت این راه سپردند.» 

گشایش بخش نخست: ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶
گشایش بخش دوم: ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپاست. 
گالری آرته، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳