یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۳ دویست و یکمین نمایشگاه موزهٔ عکسخانهٔ ‌شهر با عنوان «پیشه‌ها و حرف در دورهٔ قاجار به روایت کارت پستال‌های تاریخی» به کوشش مهرداد اسکویی گشایش می‌یابد. 

     این نمایشگاه، که همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی برپا می‌شود، شامل ۳۰ قطعه کارت پستال قدیمی است که هفتمین نمایشگاه مهرداد اسکویی به همراه کارگروه میراث تصویری ایران در موزهٔ عکسخانهٔ شهر به شمار می‌رود. 

     مهرداد اسکویی متولد ۱۳۴۸ در تهران، مستندساز، عکاس و پژوهشگر ایرانی و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکدهٔ سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی جزو هیئت موسس «موسسهٔ انسان‌شناسی و فرهنگ است و در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب عنوان چهرهٔ فرهنگی سال جهان از سوی نهاد فرهنگی «پرنس کلاوس» شد و در سال ۱۳۸۹ انجمن مستندسازان سینمای ایران جایزهٔ بزرگداشت خود را در جشن خانهٔ سینما به پاس یک عمر فعالیت مستندسازی به وی اهدا کرد. او در بیش از هشتاد جشنوارهٔ فیلم و عکس سراسری عضو گروه داوری بوده و رئیس کمیتهٔ کارت پستال‌های تاریخی و عضو کمیتهٔ عکس‌های تاریخی انجمن مجموعه‌داران ایران است. فعالیت به عنوان سفیر فرهنگی بخش انسان‌دوستانهٔ سازمان ملل متحد (UCHA) و کسب جوایز متعدد فیلمسازی در کارنامهٔ کاری او به چشم می‌خورد. 

افتتاحیه: یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۱۶ خردادماه سالجاری روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ دایر است. 
روزهای جمعه‌ و سایر تعطیلات رسمی نمایشگاه تعطیل است. 
موزهٔ عکسخانهٔ شهر، میدان هفت‌تیر، خیابان بهار‌شیراز، ضلع جنوب‌غربی میدان بهارشیراز