نمایشگاه گروهی عکسی با عنوان «تداوم ۳» از عصر جمعه دوم خردادماه ۹۳ در محل گالری شمارهٔ شش در تهران گشایش می‌یابد. 

    طبق اعلام برگزارکنندگان، گردآوری این نمایشگاه را که در حکم بازگشایی دوبارهٔ گالری شمارهٔ شش است، روشن نوروزی برعهده داشته و در آن آثاری از ۱۹ عکاس مستندنگار ایرانی به نمایش درخواهد آمد. 

     جمشید بایرامی‌، کامران جبرئیلی‌، فرزانه خادمیان‌، مسعود خامسی‌پور، نادر داوودی، حجت سپهوند‌، حسن سربخشیان‌، مجید سعیدی‌، فرهاد سلیمانی‌، امید صالحی، بابک صدیقی‌، عطا طاهرکناره‌، حسین کریم‌زاده‌، رضا معطریان، مهدی منعم، ساسان مویدی‌، بهروز مهری‌، راهب هماوندی‌ و پیمان هوشمندزاده عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند. 

     روشن نوروزی دربارهٔ این نمایشگاه می‌گوید: پروژه «تداوم» به طور تخصصی به عکاسی مستند اجتماعی می‌پردازد. آغاز این پروژه خیلی جدی نبود اما رفته‌رفته شکل و ساختار منظمی پیدا کرد. پیش از این نخستین دوره این نمایشگاه با موضوع عکاسی مستند دورهٔ قاجار با منتخبی از عکس‌های آرشیوهای شخصی برگزار شد. دومین دوره هم مربوط به عکس‌های مستند اجتماعی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی بود که آثار بیش از ۲۰ عکاس مطرح مستند اجتماعی در آن به نمایش گذاشته شد. نمایشگاهی که امسال برگزار می‌شود، سومین دورهٔ پروژهٔ «تداوم» است که به عکس‌های مستند اجتماعی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در ایران می‌پردازد. 

افتتاحیه: ‌جمعه ۲ خردادماه ۹۳ – ساعت ۱۷ تا ۲۱
نمایشگاه تا ۱۳ خردادماه سالجای هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
پنجشنبه‌ها گالری تعطیل است. 
گالری شمارهٔ شش، خیابان میرزای شیرازی، کوچهٔ بیستم، پلاک ۲، طبقهٔ همکف