آثاری از ۴ عکاس ایرانی در قالب نمایشگاه بزرگی با عنوان «من و دیگری» از ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۳ در موزهٔ هنر شارجه به نمایش درآمده است. 

      این نمایشگاه به مناسبت انتخاب شارجه به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال ۲۰۱۴ و با کیوریتوری جاسم العوضی و کولن ج. رینی با دعوت از ۳۰ عکاس از ۲۶ کشور اسلامی آسیایی به مدت یک ماه در حال برگزاری است. گوهر دشتی با مجموعهٔ «ایران، بدون عنوان ۲۰۱۳»، بهنام صدیقی با مجموعهٔ «تعطیلات» در کنار گیلدا جباری و شیرینا شهبازی (عکاسی ایرانی مقیم سوئیس) هنرمندان ایرانی مدعو این نمایشگاه هستند. 

     به گفتهٔ برگزارکنندگان، این نمایشگاه ویژهٔ آثار عکاسان مسلمانی است که گسترهٔ سکونت و کارشان از کرانه‌های مدیترانه تا بلندی‌های آسیای مرکزی و از سواحل خلیج فارس تا آسیای جنوب شرقی پراکنده است. موضوعات مختلفی در ۱۹۷ عکس به نمایش درآمده در این نمایشگاه که در قالب مجموعه عکس هستند به نمایش درآمده از چشم‌انداز و بررسی معماری شهری تا موضوعات مرتبط با جوامع مسلمان‌نشین آسیایی. 

   در بخشی از یادداشت دو کیوریتور این نمایشگاه آمده است: «ما طی فرایند شکل‌گیری نمایشگاه متوجه نکات جالبی شدیم. نخست پتانسیل بالای دوربین به عنوان دستگاهی برای ثبت رویداد‌ها با صراحت کامل در حالی که همزمان توانایی جالبی برای تداوم خاطرات و حافظهٔ ما دارد. دوربین به طرزی خارق‌العاده می‌تواند لحظه‌ای پیش پا افتاده را تبدیل به یادبودی ماندگار کند… هدف ما ارائهٔ نمایشگاهی از آثار عکاسانی بود که کارشان تاثیر بصری قدرتمندی داشته باشد و بتواند همزمان هم علاقه‌مندان به عکاسی معاصر و هم تمام کسانی را، که تنها برای تماشای آثار هنری به نمایشگاه می‌آیند، جذب کند.» 

    نمایشگاه «من و دیگری» با حمایت شیخ سلطان بن‌محمد القاسمی حاکم شارجه و عضو ارشد شورای حکومتی امارات متحده عربی در محل موزهٔ هنر شارجه که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های نمایشگاهی کشور امارات است برپا شده است. این موزه در سال ۲۰۰۶ میلادی تاسیس شده و مجموعه‌ای از ۱۶ موزهٔ مختلف است که به معرفی هنر، تمدن و فرهنگ اسلامی در گرایش‌های گوناگون می‌پردازد.