نمایشگاه انفرادی عکس‌ پرهام تقی‌اف با عنوان «دست بگیر، دست بکش» از عصر جمعه ۲۳ خردادماه ۹۳ در محل نگارستان آن در تهران گشایش می‌یابد.

      طبق اعلام دست‌اندرکاران، این نمایشگاه شامل ۲۰ عکس است که در ۱۳ قاب به صورت‌ سه لتی، دو لتی و تک فریم ارائه شده‌اند. تمامی آثار در اندازه ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر و به صورت چاپ جوهرافشان روی کاغذ آرشیوی هستند.

     در بخشی از نقدی که حمیدرضا کرمی بر آثار این نمایشگاه نوشته آمده است: «آثار حاضر، ادامۀ منطقی مسیری است که پرهام تقی‌اف از چند مجموعۀ قبل قدم در آن گذاشته، و دغدغۀ او پیرامون بازتاب حقیقت در رسانه را بازمی‌تابد. او که در مجموعۀ پیشین توجه خود را به طبعات ناشی از گسیختگی در دریافت مخاطب به دنبال حذف/ سانسور جزئی از اجزاء تصویر معطوف ساخته بود، اینک دلمشغول تأثیرات حاصل از چندپارگیِ و تکه تکه شدنِ تصویر واقعیت به مثابۀ کلیتی معنادار است.

      تقی‌اف اما به نمایش این پاره‌های مجزا به منزلۀ برشی از واقعیت بسنده نمی‌کند، بلکه به جُفت‌کاری و هم‌نشینیِ این اجزاء در ترکیبی دوباره می‌پردازد، و همین خصلتی معاصر به آثار او می‌بخشد. تردیدی نیست که هنر معاصر، درگیر رژیم‌های متعدد و متکثری از نشانه‌هاست، و نیکولا بوریو در توصیف گذار از پُست‌مدرنیسم به پسا- پُست‌مدرنیسمِ معاصر، فعالان هنری/ هنرمندان جدید را «سِمیونات/ Semionaut»هایی قلمداد می‌کند که بیشتر واجد اشتیاقی برای محاط کردن و ثبت اثر هنری درون شبکه‌ای از نشانه‌ها و دلالت‌ها هستند تا در نظر گرفتن آن به عنوان فُرمی خودمختار یا اصیل.»

       پرهام تقی‌اف متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته عکاسی از موسسه عکاسی نیویورک در سال ۸۸ است. آثار وی تاکنون برنده جوایز متعددی بوده است که از جمله آنها می‌توان به جایزه اول مسابقه عکس موسسه عکاسی نیویورک در سال ۸۲ و حضور در لیست کوتاه سومین جایزه هنر معاصر مجیک آو پرشیا در لندن اشاره کرد. او همچنین در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری در داخل و خارج از کشور شرکت داشته که از جمله جدیدترین آنها می‌توان به نمایشگاه گروهی عکاسان معاصر ایران در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و نمایشگاه گروهی عکاسان معاصر ایران فستیوال فورمت انگلستان اشاره کرد. پرهام تقی‌اف هم‌اکنون به عنوان مدرس دوره‌های شناخت نور و عکاسی تبلیغاتی با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای همکاری دارد.

گشایش:جمعه ۲۳ خردادماه ۹۳- ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا چهارشنبه ۴ تیرماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ دایر است.
روزهای شنبه گالری تعطیل است.
نگارستان آن، میدان ونک، خیابان سئول جنوبی، شماره ۴۰