مجله ایتالیایی لنداسکیپ استوریز شماره تابستان ۲۰۱۴ خود را به ایران اختصاص داده است. این شماره که شانزدهمین شماره این نشریه آنلاین محسوب می‌شود با دبیری محمدرضا میرزایی و با آثاری از ۲۲ عکاس منتشر شد. 

     میترا تبریزیان، والتر نیدرمایر، شهرزاد کامل، ساناز مزینانی، مهران مهاجر، محمد غزالی، هانا دارابی، احسان براتی، شهریار توکلی، نجف شکری، نیوشا توکلیان، فواد رهنما، شیرین علی‌آبادی، ملکه نایینی، پائولو وودز، محبوبه کرملی، بهنام صدیقی، صبا علیزاده، هادی فلاح‌پیشه، امیرعلی قاسمی و انوش ابرار عکاسانی هستند که آثارشان در این شماره در معرض نمایش قرار گرفته است. همچنین در این شماره متونی از نویسندگانی همچون سینا نجفی، تیرداد ذولقدر، وحید شریفیان و محمدرضا میرزایی به چاپ رسیده است. 

      محمدرضا میرزایی که عنوان «این یک داستان واقعی است. این یک داستان واقعی نیست.» را برای این شماره برگزیده، در بخشی از سرمقاله‌ خود می‌نویسد: «این شماره‌ لنداسکیپ استوریز با نمایش تکه‌های مختلف، می‌خواهد به تناقضات و رمز و راز پیرامون ایران معنی ببخشد. جدا از آن، امیدواریم که لایه‌های تازه‌‌ای از عکاسی ایران و آثاری که از عکاسانی که تا به حال مخاطب کمتری داشته‌اند را نیز به نمایش بگذاریم.»

       شایان ذکر است لنداسکیپ استوریز نشریه‌ای آنلاین و دوزبانه است که به عکاسی معاصر می‌پردازد و با انتشار مجله، برگزاری ورکشاپ و انتشار کتاب، سعی در نمایش جنبه‌های گوناگون فرهنگی و راه‌های جدیدی برای تفسیر دنیای پیرامونمان دارد. این نشریه پیش از این فراخوانی ویژه برای این شماره منتشر کرده بود.