فراخوان برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران توسط دبیرخانه این انجمن خطاب به واجدان شرایط و تمامی اعضای رسمی منتشر شد.

   به گزارش روابط عمومی انجمن، هشتمین دوره انتخابات (نوبت اول) انجمن جهت انتخاب هیات مدیره و بازرسان در تاریخ پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۳ راس ساعت ۱۵ در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، بعد از چهارراه ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر برگزار خواهد شد .

دستور جلسه مجمع عمومی :
۱. گزارش رئیس هیات مدیره.
۲. گزارش دبیر.
۳. گزارش خزانه‌دار.
۴. گزارش بازرس
۵. انتخاب هیات مدیره و بازرسان.

    اعضای اصلی انجمن که مایل به کاندیداتوری در انتخابات فوق هستند می توانند تا تاریخ یکم تیرماه ۹۳ با ارائه درخواست کتبی و کپی و اصل مدارک مندرج در اساسنامه به دبیرخانه انجمن مراجعه کنند .شرایط انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان، طبق ماده ۳۷ اساسنامه به این شرح است: 

۱-۳۷ – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران .
۲-۳۷ – داشتن حداقل ۳۰ سال تمام سن.
۳-۳۷ – نداشتن سابقه محکومیت کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد.
۴-۳۷ – مشهور به حسن شهرت و امانتداری.
۵-۳۷ – عضو انجمن صنفی بوده و از مدت عضویت وی حداقل دو سال کامل گذشته باشد.
۶-۳۷ – متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۷-۳۷ – دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر و حداقل داشتن ۵ سال تجربه مفید کاری یا دارا بودن مدرک کاردانی و حداقل ۷ سال تجربه مفید کارییا دارا بودن مدرک دیپلم و حداقل ۱۰ سال تجربه مفید کاری و یا داشتن ۱۵ سال تجربه مفید کاری در حرفه عکاسی مطبوعاتی.

تذکر ۱: همراه داشتن کارت معتبر انجمن جهت شرکت در انتخابات الزامی است.
تذکر۲: هر عضو انجمن می‌تواند با در دست داشتن کارت معتبر انجمن و وکالت‌نامه کتبی از طرف یکی از اعضای دیگر انجمن که واجد شرایط رای دادن است و صحت مدارک ایشان قبل از انتخابات در دبیرخانه تایید شده باشد، به جای ایشان رای دهد.

    کلیه متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه (به جز پنجشنبه و جمعه) از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۳۱۰۴۶۴ یا ۰۹۳۶۱۸۳۴۵۱۱ با خانم زمانداری در دبیرخانه انجمن تماس بگیرند.