عصر سه‌شنبه سوم تیرماه ۹۳ نشستی تحت عنوان «عکس به مثابه هنر معاصر» با حضور کاوه بغدادچی در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود.

     این برنامه به همت کانون عکس اصفهان و انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر اصفهان) در دو قسمت جداگانه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برپا می‌شود. این برنامه نسخه کامل‌تر و جامع‌تری از سلسله مباحثی نوآرانه در خصوص عکاسی معاصر است که کاوه بغدادچی پیش از این طی دو نشست در مشهد و قزوین ارائه کرده و مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته بود.

     دگردیسی عکاسی از مدرنیسم و پست‌مدرنیسم تا دوران معاصر، مروری بر ویژگی‌ها و تعاریف هنر معاصر، معاصریت در زیبایی‌شناسی عکاسی، تاثیر مکتب هنری دوسلدورف در عکاسی، عکاس به مثابه هنرمند معاصر، نفی وابستگی عکس به زمان و طغیان علیه «لحظه قطعی»، سبک Deadpan و نقشش در عکاسی هنری امروز، بررسی نمونه‌های موفق از مصداق‌های عکاسی معاصر در جهان، تغییر کاربری و نحوه ارائه عکس تحت تاثیر معیارهای هنر دوران معاصر و تاثیر زیبایی‌شناسی معاصر بر استانداردهای گالری‌ها و بی‌ینال‌های هنری معتبر از جمله مباحث مطرح در این نشست خواهد بود. 

      گفتنی‌ست حضور در این نشست برای اعضای کانون عکس اصفهان، که دارای کارت عضویت معتبر هستند، رایگان است. سایر علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از نحوه ثبت‌نام از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۶۰۱۸۱۱۰ یا ۳۲۱۲۱۰۳۳ با مسئولین هماهنگی امور ثبت‌نام تماس بگیرند.

      کاوه بغدادچی متولد ۱۳۶۳ در قزوین و دانش‌آموخته‌ مهندسی مکانیک در طراحی جامدات است. وی عکاسی را با گذراندن دوره‌های عکاسی و فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در سال ۸۳ آغاز کرده و در این مدت به عنوان عکاس خبری، مستند اجتماعی و فاین آرت کار کرده است. آثار او تاکنون به بیش از نود نمایشگاه‌ و مسابقه عکس داخلی و خارجی راه‌یافته و برنده بیش از ۲۵ جایزه داخلی و بین‌المللی بوده است. وی هم‌اکنون به عنوان مدرس دوره‌های عکاسی مقدماتی و عکاسی حرفه‌ای با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران همکاری دارد. سردبیری «سایت عکاسی» و تالیف و ترجمه مقالات و گزارش‌هایی در زمینه‌ عکاسی از دیگر فعالیت‌های کنونی او به شمار می‌رود.