اختصاصی «سایت عکاسی» – فوتبال شاید این روزها مهمترین وجه مشترک زندگی بسیاری از مردم کره زمین باشد. این روزها و همزمان با برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به میزبانی برزیل، تب و تاب تماشای فوتبال و طرفداری از تیم‌های مختلف بسیار داغ است و اشک‌ها و لبخند‌های ناشی از پیروزی‌ و شکست‌ تیم‌ها در سراسر جهان دلمشغولی خیلی‌هاست. 

     در این میان اما همه رقابت‌های حول فوتبال ربط مستقیمی به برزیل و مستطیل سبز ندارد؛ برای مثال حتی فوتبال وارد مسابقات عکاسی هم شده است. با این حساب حالا که پای فوتبال به مسابقات عکاسی نیز باز شده، «سایت عکاسی» برای همراهی با موج فوتبالی همه‌گیر این روزها، اقدام به ترجمه و انتشار شرایط شرکت در یکی از این فراخوان‌ها می‌کند. 

      این مسابقه عکاسی با موضوع فوتبال و تحت عنوان «United» یا «متحد» در نتیجه همکاری شرکت سونی و بنیاد جهانی عکاسی در قالب بخشی از جایزه جهانی عکاسی سونی برگزار می‌شود و شرایط ارسال عکس برای آن به این شرح است:
 
۱. شرکت در این مسابقه برای تمام عکاسان حرفه‌ای یا آماتور از سراسر جهان آزاد است.
۲. هدف این مسابقه نشان دادن روح فوتبال و توانایی آن در متحد کردن مردم در جهان است. ورزش و به ویژه فوتبال از این توانایی برخوردارند تا به واسطه برخی ویژگی‌ها، گروه بزرگی از مردم را که در حالت عادی با هم غریبه‌ هستند به صورت یک جمع دارای مشترکات کوچک گردهم آورند. 
۳. عکس‌هایی که موضوع آنها بازی فوتبال در کوچه و خیابان باشد، گروهی از مردم را در جمع خانوادگی، دوستانه یا عمومی در حال تماشای مسابقات فوتبال و جام جهانی نشان دهد، به حواشی تماشای مسابقات جام جهانی در خانه‌ها و اماکن عمومی بپردازد، واکنش هواداران تیم‌ها را در استادیوم، خیابان یا پای تلویزیون‌ها نشان دهد یا حاوی هرگونه ارتباطی با مسابقات فوتبال و تماشای آن (به ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل) باشد می‌توانند برای این مسابقه ارسال شوند. این عکس‌ها می‌توانند در هر کشوری گرفته شده باشند و محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. 
۴. تمامی عکس‌ها باید در سال ۲۰۱۴ گرفته شده باشند.
۵. شرکت در این مسابقه رایگان است.
۶. هر عکاس می‌تواند سه تک عکس برای حضور در این رقابت ارسال کند. این مسابقه مجموعه عکس نمی‌پذیرد.
۷. آخرین مهلت ارسال اثر برای این مسابقه ۲۲ تیرماه ۹۳ است.
۸. تمامی عکس‌ها باید حداقل ۸۰۰ کیلوبایت و حداکثر ۵ مگابایت حجم داشته باشند و به صورت RGB و با فورمت Tiff یا JPEG ارسال شوند.
۹. ارسال عکس‌ها تنها با آپلود بر روی وبسایت ویژه مسابقه امکان‌پذیر است.
۱۰. نسخه باکیفت قابل چاپ برای تمامی عکس‌های ارسالی باید نزد عکاسان موجود باشد.
۱۱. داوری آثار رسیده و اعلام نتایج دهه دوم مردادماه ۹۳ خواهد بود.
۱۲. حقوق قانونی عکس‌های ارسالی باید تنها در اختیار شخص عکاس باشد.
۱۳. روی عکس‌های ارسالی نباید لوگو، واترمارک یا هرگونه نشانه‌ای در ارتباط با هویت عکاس باشد.
۱۴. برگزارکننده حق دارد از عکس‌های ارسالی تا سه سال برای امور مربوط به مسابقات عکاسی و تبلیغات مرتبط با این رقابت به طور رایگان استفاده کند.
۱۵. این مسابقه سه برنده خواهد داشت که جوایزی به این شرح به آنها اهدا می‌شود:
 
930331_3
جایزه نفر نخست

930331_4
جایزه نفرات دوم و سوم
 
۱۶. برگزارکنندگان انتظار دارند عکس‌هایی برای این مسابقه ارسال شود که جنبه‌هایی از قابلیت‌های فوتبال در شادی، با هم بودن و اتحاد طرفداران را نشان دهد.
۱۷. برای شرکت در این مسابقه لازم است ابتدا یک حساب کاربری رایگان روی وبسایت مسابقه باز کرده و سپس با وارد کردن نام کاربری (ایمیل) و گذرواژه در این قسمت اقدام به آپلود عکس‌ها کنید.