سومین نمایشگاه سالیانهٔ انجمن عکس اوز با موضوع آزاد و آثاری از ۱۱ عکاس از شنبه ۱۸ مردادماه ۹۳ در محل گالری شهرداری اوز واقع در استان فارس افتتاح خواهد شد. 
 
   طبق اعلام برگزارکنندگان، عکس‌های روی دیوار شامل ۴۲ اثر در سایز ۶۰×۴۰ سانتی‌متر است. طه قاضی‌زاده، بهزاد کرامتی، سهیل یادگاری، پردیس مبصر، مهدیس مبصر، مرجان خرم، صلاح‌الدین قائدی، امین بحرانی، صفا صالح‌پور، نیلوفر نوبختی و فاطمه کمالی عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند. 

    در یادداشت مقدمهٔ این نمایشگاه به قلم آی‌تای شکیبافر آمده است: «بازخوردهای فرازمینی‌گاه آن قدر زمینی می‌شوند که نه تنها نگاه‌مان، بلکه ذره‌های وجودمان را تسخیر می‌کنند و ما، انسان‌های پرهیاهو، در این قلمرو، با فرهنگ‌ها، بینش‌ها و نگاه‌های گوناگون تکه‌هایی از این بازخورد‌ها را‌گاه با قلم، خطی بر کاغذ ثبت می‌کنیم و‌گاه با چشم سوم، دوربین، عکسی از آن را به خاطرات پیوند می‌دهیم. 

 در این جهان به ازای هر عکسی که به ثبت می‌رسد، یک قدم به دنیای فراواقعی در ذهنمان همانند جنین در شکم مادر، نزدیک می‌شویم. کافی‌ست فقط چند ثانیه به عکسی چشم بدوزید تا هزاران هزار دنیای دیگر به رویتان گشوده شود، آنگاه شما بر‌ترین انسان بر روی این کره خاکی هستید، چرا که وارد بعد چهارم جهان شده‌اید، آری… عکس‌‌ همان بعد چهارم است، جایی که زمان، مکان و حتی انسان‌ها را از آن چیزی که هستند به دور می‌کند، در عین حال که تمام زیبایی‌ها و زشتی‌هایشان محفوظ است.» 

گشایش: شنبه ۱۸ مردادماه ۹۳ – ساعت ۱۹
نمایشگاه تا ۲۸ مردادماه جاری هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۳ دایر است. 
گالری شهرداری، استان فارس، شهرستان اوز، میدان امام شافعی