نمایشگاه عکسی تحت عنوان «نور رویایی» شامل مجموعه عکس‌های مادون قرمز رامین کاکاوند و فرشید شیخ‌احمد از شنبه ۲۲ شهریورماه ۹۳ در برج میلاد تهران افتتاح می‌شود. 

   طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه ۳۰ اثر با اندازه‌های ۶۰×۹۰ و ۶۰×۶۰ سانتیمتر و همچنین آثار پانوراما به نمایش در خواهد آمد. 

    تمامی آثار به صورت مادون قرمز عکاسی شده‌اند. در این نوع از عکاسی، نور مرئی به وسیلهٔ فیلتر مادون قرمز مسدود می‌شود و حسگر یا فیلم دوربین تنها با طیف مادون قرمز نوردهی می‌کند. 
 
   در بیانیهٔ این نمایشگاه آمده است: «عکاسی که به اعماق قلب خود نفوذ می‌کند و احساسات خود را با دیگران تقسیم می‌کند، دیگر یک عکاس معمولی نیست بلکه هنرمندی است با دوربین که تصاویرش به ندرت به این زندگی که ما می شناسیم شبیه است؛ در عوض او کهکشانی از رنگ‌ها، ایده‌ها، فرم‌ها، احساسات و اشتیاق را به تصویر می‌کشد؛ دوربین برایش تنها وسیلهٔ ساده‌ای جهت ثبت اطلاعات است و خلاقیتش تعمیم‌دهندهٔ تخیلات و صد البته که خلاقیت هنگامی درخشان می‌شود که مهارت پشتیبان آن باشد.» 

    رامین کاکاوند متولد ۱۳۶۴ در تهران و دانش‌آموختهٔ رشته‌های ادبیات و حقوق از دانشگاه تهران است. نمایشگاه مذکور اولین نمایشگاه عکس وی به شمار می‌رود. وی مولف کتاب‌های «نورپردازی حرفه‌ای در عکاسی» و «حقوق عکاسان» است و علاوه بر تدریس عکاسی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول فصلنامهٔ «نور رویایی» هم هست. 


افتتاحیه: شنبه ۲۲ شهریورماه ۹۳ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۸ شهریورماه جاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ دایر است. 
تهران، برج میلاد، گالری سازهٔ راس