قسمت نخست نمایشگاه انفرادی عکسی به نام «نگاهی به آثار عکاس آلمانی: زیبله برگمان» از جمعه ۲۸ شهریورماه ۹۳ در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود. 

 
   طبق اعلام برگزارکنندگان، این نمایشگاه که گردآوری آن را Mathias Flügge، مدیر دانشگاه درسدن آلمان، برعهده داشته است انتخابی با دقت و وسواس زیاد از میان آثار یکی از مهمترین و پیشروترین چهره‌های عکاسی معاصر آلمان در عرصهٔ بین‌الملل است. 

 
   آثار این عکاس زن متولد شهر برلین منحصر به فرد و برای بسیاری از عکاسان الهام‌بخش هستند. خانم Sibylle Beregmann در طول دوران حرفه‌ای کاری خود بر روی موضوعات و پروژه‌های مختلفی کار کرده است. 
 
 
   آثار این عکاس پرکار محدودهٔ گسترده‌ای از ژانرها عکاسی مانند مد و فشن تا رپرتاژ، پرتره و چشم‌اندازهای روستایی را در برمی‌گیرد. او نخست به عنوان عکاس فشن به دنیای عکاسی معرفی شد ولی خیلی زود به خاطر مقالات تصویری خوبش و به خصوص نگاه دقیقش در به تصویر کشیدن مفاهیم پنهان در پس واقعیت‌ها شناخته شد. 

 
   پس از برپایی دو نمایشگاه موفق در آکادمی هنر برلین و موزهٔ عکاسی Braunschweig او در حال حاضر با همکاری موسسهٔ ارتباطات فرهنگی بین‌الملل (IFA) مشغول برپایی یک تور نمایشگاهی از آثارش در سراسر جهان است. 


   هم‌اکنون و در همین راستا با همکاری گالری راه ابریشم نمایشگاهی از عکس‌های این عکاس آلمانی در تهران نیز برپا خواهد شد. 


گشایش: جمعه ۲۸ شهریورماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۱۵ مهر ۹۳ روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
روزهای شنبه گالری تعطیل است. 
تهران، خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، پلاک ۱۰۳، واحد ۲، گالری راه ابریشم