مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دومین جشنوارهٔ فیلم و عکس همراه تهران شامگاه جمعه ۲۸ شهریورماه ۹۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. 

   طبق اعلام دبیرخانهٔ این مسابقه، هیات داوران شامل سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، حمید جبلی، مهدی مقیم‌نژاد و شادی قدیریان از میان ۲۶۹ عکس راه‌یافته به نمایشگاه برندگان جوایز بخش عکس را به این شرح معرفی کردند: 

بخش اصلی: 
جایزهٔ بزرگ: زهرا نجار از شیراز برای عکس «کابوس یک مرده» 
جایزهٔ ۶ نفر اول (بدون اولویت): حسن خدابخش برای عکس «طوفان تهران» از تهران، ارسلان امانتی برای عکس «بدون عنوان» از تهران، باران جعفری برای عکس «زمان» از تهران، سیاوش میرخانی برای عکس «صعود» از تهران، نسترن فرجادپزشک برای عکس «فوتبال در زمین اسکیت» از تهران و امیر پورمند برای عکس «بدون عنوان» از تهران. 
تقدیر: نسترن فرجادپزشک برای عکس «دانشجو» از مشهد

بخش «تهران از نگاه همراه»: 
جایزهٔ ۳ نفر اول (بدون اولویت): درین‌ پورخلیلی برای عکس «تهران در من» از تهران، امین امانی شهرک برای عکس «طوفان» از تهران، سالار سالاری برای عکس «بدون عنوان» از جلفا. 
تقدیر: سیدمنصور معصومی‌سنگتراشانی برای عکس «دربند» از ساری. 

بخش «دانشگاه از نگاه همراه»: 
جایزهٔ ۳ نفر اول (بدون اولویت): صابر خواجه دلویی برای عکس «همراه با درس همگام با هم» از تهران، آیدا عباسی برای عکس مردا اونور؛ زنا این ور!» از تهران، عماد امانت‌فرد برای «هفت ساعت صبر برای امتحان» از کرمان. 
تقدیر: سالار مسیب‌زاده برای عکس «استرس شب امتحان» از هریس آذربایجان شرقی و نگین کیانی برای عکس «زندگی دانشجویی، تنهایی» از بابل.