نمایشگاه «هنر انسان‌دوستی» با مشارکت بیش از ۱۰۰ هنرمند هنرهای تجسمی ایرانی (از جمله تعدادی از عکاسان) در فرهنگسرای نیاوران تا ۹ آبان‌ماه ۹۳ تمدید شد. 

   به گزارش روابط عمومی این فرهنگسرا، نمایشگاه «هنر انسان‌دوستی» با همکاری بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و دفتر برنامهٔ جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد در تهران با هدف مقابله با بحران گرسنگی و در سالروز روز جهانی غذا از ۲۵ مهرماه سال جاری گشایش یافته است. 
 
   مدت این نمایشگاه با توجه به استقبال قابل توجه علاقمندان به مدت یک هفته تمدید شد و بر این اساس تا ۹ آبان جاری در نگارخانهٔ اصلی فرهنگسرای نیاوران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند. 
 
    گفتنی است نمایشگاه «هنر انساندوستی» با نمایش آثاری از هنرمندان صاحب‌نام هنرهای تجسمی همچون آرمن استپانیان، مصطفی اسداللهی، رضا بانگیز، صادق تبریزی، پرویز تناولی، ابراهیم حقیقی، واحد خاکدان، بهرام دبیری، کوروش شیشه‌گران، کامران عدل، رضا عنصری، فخرالدین فخرالدینی، محمود فرشچیان، نیکول فریدنی، پرویز کلانتری، عباس کیارستمی، فرشید مثقالی، حسین محجوبی و نصرت‌الله مسلمیان برگزار شده و عواید حاصل از فروش آثار آن صرف کمک به برنامهٔ جهانی غذا می‌شود.