اجرای سومین سومین پروژهٔ منوکسید تهران از چندی پیش در محل داروخانهٔ زهره‌نو در خیابان انقلاب (روبروی خیابان لاله‌زار) در حال برگزاری است. 

   به گفتهٔ برگزارکنندگان، ۲۰ عکس از ۹ عکاس همراه با چیدمانی خاص در فضای داروخانه نمایش داده شده است. نحوهٔ اجرا و نمایش عکس‌ها، چاپ در تیراژ بالاست تا تعداد بیشتری از هر تصویر به دست عموم مردم برسد. 
 
  عکس‌هایی از آبنوس البرزی، احسان براتی، افشین چیذری، هوفر حقیقی، فرزانه قدیانلو، محبوبه کرملی، بهشاد محتشمی، مسیح مستاجران، محسن یزدی‌پور و ۲ عکس برگزیده از پروژهٔ دوم به نام‌های رژینا رضایی‌راد و سونیتا علیزاده در این داروخانه در معرض بازدید عموم قرار دارد. 
 
   دست‌اندرکاران این برنامه معتقدند همگی این عکاسان دغدغهٔ شهر دارند و به دنبال مکانی هستند برای به اشتراک گذاشتن عکس‌هایشان با مردم کوچه و بازار، مجموعه عکس‌هایی که مشخصهٔ آن تهران امروز است و ساکنین آن در گوشه کنار این شهر، آن‌هم در روزهایی که بازهم نگرانی از آلودگی هوا وجود دارد. 

 
   در متن معرفی محل برگزاری این نمایشگاه آمده است: «داروخانهٔ زهره‌نو با قدمتی در حدود چهار دهه در خیابان انقلاب (روبه‌روی لاله‌زار) از معدود فضاهایی است که توانسته با حفظ کارکرد اولیه و شکل ظاهریش از تغییر و تحولات شهر تهران که چندسالی است با آن مواجه هستیم در امان بماند؛ داروخانه‌ای واقع در منطقه‌ای پرتردد که پذیرای حضور رهگذرانی است که برای درمان دردی به این مکان می‌روند.»