نمایشگاه عکس عبدالرضا نیکو با عنوان «تهران از ری» عصر جمعه ۲۳ آبان ۹۳ در گالری آرته افتتاح می‌شود. 

  طبق اعلام گالری آرته، در این نمایشگاه ۱۵ عکس در اندازهٔ ۸۴×۵۶ سانتیمتر به نمایش درخواهد آمد. عکاس در یادداشت معرفی آثار نمایشگاه می‌نویسد: 
 
   «سال‌هاست هر روز، از دور، از خیلی دور، از بالای کوه بی‌بی شهربانو، تپهٔ باستانی ری، کوه کارخانهٔ سیمان، و… به تهران نگاه می‌کنم. تهران از آنجا خط باریکی است در دامنهٔ ابرزِ بلند و ساختمان‌ها و خانه‌ها و برج‌ها از قوطی کبریت هم کوچکتر و کوتاه‌تر به نظر می‌رسند. آسمان تهران، آسمان سربی تهران، آسمان پر از ابر و دود و گاهی آبی تهران اما، بسیار شگفت‌انگیز است و برای من، پر از قصه؛ قصه‌هایی که نمی‌توانم تعریفشان کنم؛ قصهٔ آدم‌هایی که جایی لابه لای آن خاکستری‌های انبوه، پنهان شده‌اند و گاهی در عکس‌هایم می‌شود آن‌ها را دید.» 
 
  عبدالرضا نیکو متولد ۱۳۳۲ در ری و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ هنرهای تجسمی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران طی سال‌های ۵۴ تا ۵۹ است. وی در زمینهٔ کار گرافیک و تصویرسازی داستان‌های کودکان در تلویزون دولتی ایران فعالیت کرده است و در نمایشگاه‌های گروهی عکس مانند «یکی بود با یک سبیل سفید» به مناسب درگذشت مرتضی ممیز و نمایشگاه «چهارمین اردیبهشت» شرکت داشته و عکاسی سریال تلویزیونی «آب پریا» و فیلم سینمایی «شهر موش‌های ۲» را انجام داده است. 


گشایش: جمعه ۲۳ آبان‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲ آذرماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست. 
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، شیخ‌بهائی جنوبی، بلوار علی خانی، ۲۰متری گلستان، ۱۲متری دوم، پلاک ۳