نمایشگاه عکس‌های نجمه نایب‌زاده با عنوان «از بهشت تا جهنم» عصر جمعه ۳۰ آبان‌ماه ۹۳ در گالری عکس تهران گشایش می‌یابد. 

    طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه ۱۲ عکس در ابعاد ۱۵۰×۴۵ سانتیمتر با موضوع محیط زیست به صورت فتوآرت به نمایش درخواهد آمد. 
 

    حسن رجبی‌نژاد در متن معرفی آثار نمایشگاه می‌نویسد: «بنی‌آدم چه موجود عجیب و غریبی است، اصلا قابل شناخته شدن نیست، ویرانگر است، هر جا که می رسد ویران می‌کند، موتور ویرانگریش آنچنان قدرتمند است که کسی یارای مقابله با آن نیست، مرزی برای ویرانگریش نمی‌شناسد، فرقی هم برایش نمی‌کند که چه چیزی را ویران می‌کند، خودش را؟!!! زندگیش را؟!!! زمینی که در آن زندگی می‌کند را؟!!! هوای پاک و جنگل‌های سرسبز کرهٔ خاکی را؟!!! یا حتی کُرات دیگر را؟!!! مرزی نمی‌شناسد. 

   بنی‌آدم علاوه بر اینکه موجود عجیب و غریبی است موجود مغروری هم هست، همه چیز را برای خودش می‌خواهد، همه چیز کرهٔ خاکی را با نام تکنولوژی و پیشرفت برای خود می‌سازد، و در این پیشرفت به ویرانگری خود و دنیای پیرامونش دست می‌زند، و هرچه پیشرفت بیشتر، ویرانگری نیز بیشتر می‌شود و در نهایت به مرگی می‌رسد در سکوتی غم‌انگیز که مجال جبرانی هم برایش نیست.» 

  نجمه نایب‌زاده متولد ۱۳۶۹ در یزد و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر اصفهان در سال ۹۲ است و این نخستین نمایشگاه انفرادی عکس او به شمار می‌رود. 


گشایش: جمعه ۳۰ آبان‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۷ تا ۲۱
نمایشگاه تا ۶ آذرماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر غربی، شمارهٔ ۳۶، طبقهٔ همکف