فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و آموزشی «سایت عکاسی» با محوریت کتاب، نشریه و مجله، فیلم و نرم‌افزارهای آموزشی مرتبط با «عکاسی» از ۲۵ آبان‌ماه ۹۳ فعالیت دوبارهٔ خود را در سطح شهر تهران از سر گرفت. 

   طبق اعلام دست‌اندرکاران، تمامی علاقه‌مندان ساکن شهر تهران می‌توانند از این پس کتاب‌ها و سایر محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از این سایت خریداری کنند و در محل دلخواه خود در هر نقطه از تهران تحویل بگیرند. 
 
  سفارش‌ها هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ تحویل داده می‌شود و هزینهٔ پیک برعهدهٔ خریدار است و هنگام خرید از فروشگاه وجهی بابت ارسال دریافت نمی‌شود. امکان خرید اینترنتی برای متقاضیان محترم ساکن شهرستان‌ها نیز به زودی فعال خواهد شد.
 
    علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره این فروشگاه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ با شماره تلفن‌ ۸۸۱۰۶۱۴۳ تماس بگیرید. 
 
    این فروشگاه اینترنتی تلاش دارد با گردآوری محصولاتی که با موضوع عکاسی منتشر شده‌اند مجموعه‌ای جامع و متنوع را به صورت آنلاین در دسترس تمامی علاقه‌مندان به عکاسی قرار دهد. گفتنی‌ست آثار ارائه شده در این فروشگاه براساس مادهٔ ۲۳ قانون حمایت از حقوق مولفان همگی با مجوز صاحب امتیاز اثر عرضه شده‌اند.