نمایشگاه عکس‌های محمدحسین فاضل هرندی با عنوان «به تماشای سروهای بلند» از عصر جمعه ۱۴ آذرماه ۹۳ در گالری هنری برج میلاد افتتاح خواهد شد. 

   طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه ۳۰ عکس در اندازه ۷۰×۵۰ سانتیمتر مربوط به مراسم پیاده‌روی نجف تا کربلا به مناسبت اربعین حسینی به نمایش درخواهد آمد. در قسمتی از پیش‌گفتار این نمایشگاه آمده است: 
 
   «تصاویری که در برابر دیدگان شماست، گزارشی تصویری از مسیر نجف به کربلا است؛ تصاویر از به وجد آمدن عکاسی است که در این مسیر ۹۰ کیلومتری، همراه بی‏شمار زائر و مشتاق در تجمعی بی‏نظیر و بی بدیل انسانی بوده است. 
 
   این تصاویر تنها کادر کوچکی از عظمت آن تجمع انسانی است، که عکاس را در مهلکه قضاوت میان تکنیک و واقعه عظیم پیش‏رویش قرار داده است و بعضا او نیز همانند داوری سرگردان و متحیر نتوانسته از کارزار قضاوت سربلند بیرون آید.» 
 
   محمدحسین فاضل هرندی متولد ۱۳۶۴ در تهران و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی و اکنون دانشجوی رشتهٔ گرافیک با گرایش ارتباط تصویری است. او در جشنواره‌های گوناگون عکاسی در کشور حضور داشته و جوایزی هم دریافت کرده است. دبیری مسابقات عکاسی از جمله سوگوارهٔ ملی عکس «یاس در آئینه تصویر» و «در سوگ یاس» از جمله فعالیت‌های اجرایی او در زمینه عکاسی می‌باشد. 

گشایش: جمعه ۱۴ آذرماه ۹۳ – ساعت ۱۸
نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ ادامه دارد. 
تهران، اتوبان شهید حکیم غرب، خروجی برج میلاد تهران، ساختمان اصلی برج، گالری هنری سازهٔ راس برج میلاد