با پایان مهلت ارسال اثر به سومین جشن عکس هرمزگان، دبیرخانهٔ این جشن از دریافت ۴۷۱ اثر از ۵۸ عکاس در این دوره خبر داد. 

 
  این برنامه که هر ساله توسط انجمن عکاسان هرمزگان برگزار می‌شود امسال نیز از ۶ تا ۱۲ دی‌ماه ۹۳ در فرهنگ‌سرای طوبی بندرعباس برگزار خواهد شد. 

 
  در این جشن علاوه بر نمایشگاه منتخب عکس‌ها، گرامی‌داشت منصور نعیمی، عکاس پیشگام هرمزگانی، نشست‌های مروری بر آثار عکاسان استان‌های یزد، کرمان و فارس و کارگاه‌های عکاسی نیز برگزار می‌شود. 

 
  انتخاب و داوری آثار رسیده توسط حسام‌الدین انصاریان، کاوه بغدادچی، روح‌اله بلوچی، صمد قربان‌زاده و حامد نوری انجام می‌شود و از بین عکاسان منتخب به سه عکاس برگزیده، کمک‌هزینهٔ برگزاری نمایشگاه عکسان فرادی اهدا خواهد شد. 

 
 همچنین دومین دورهٔ انتخابات هیات مدیرهٔ انجمن عکاسان هرمزگان روز دوشنبه ۲۴ آذرماه جاری در فرهنگ‌سرای طوبی بندرعباس برگزار و اعضای هیات مدیره جدید معرفی شدند. 

 
  از ۱۳۷ عضو فعال انجمن، ۷۵ نفر رای خود را به صندوق انداختند که پس از شمارش آرا توسط هیات ناظر سنی و نظارت نمایندهٔ ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، به ترتیب حسام‌الدین انصاریان، حسن بردال، موسی محتشمی‌راد، محمد بارکار و سهیل ارجمند به عنوان اعضای اصلی و مهرزاد محمدی‌پور و مجید جمشیدی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل و کورش صداقت به عنوان بازرس و رضا فتحی‌مقدم به عنوان بازرس علی‌البدل دومین هیات‌مدیره انجمن عکاسان هرمزگان انتخاب شدند.