نمایشگاهی از آثار نگار مسعودی با نام «من مثل ساعتی مریضم و به دقت درد می‌کشم» از جمعه ۱۲ دی‌ماه ۹۳ در گالری شلمان گشایش می‌یابد. 

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، نمایشگاه شامل ۱۲ عکس سیاه و سفید و رنگی و ویدئوآرتی ۸ دقیقه‌ای است و به به یاد و خاطره شهرام شیدایی تقدیم شده است. 
 
  انسیه اکبری در قسمتی از استیتمنت نمایشگاه نوشته است: «صادقانه چه اعتراف کثیفی کردم چه اعترافِ آب‌داری ب دُمل بودن در دهانِ جسد. چنگک چگونه می‌تواند یاری‌ام کند؟ برای کندن چیزی که به اکسیژن اطرافم چسبیده؟ چگونه یک نادیدنی که تنها می‌تواند چون زجر کشیده شود می‌تواند این دست‌های از کتف لحیم شده را دوباره برویاند؟ می‌توانی به رقص در بیایی؟ بدون دمپایی بدون پوستی بر کفِ پاهات بدون انگشت‌ها بدون پاشنه و ساق می‌توانی با زانوهایت به رقص دربیایی؟ در زمینی لیز زمینی لزج خیلی لزج که کاور شده با اسید سولفوریک؟ می‌توانی؟» 
 
 نگارمسعودی متولد ۱۳۶۵ و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی رشتهٔ عکاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد «پژوهش هنر» در دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز است و نمایشگاه یاد شده در بالا اولین نمایشگاه انفرادی او به شمار می‌شود. 

گشایش: جمعه ۱۲ دی‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰
نمایشگاه تا ۱۷ دی‌ماه جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به شریعتی، خیابان رودبار غربی (جنوبی)، کوچهٔ کاووسی، پلاک ۲۷، گالری شلمان