با پایان مراحل داوری، نهایتا ۱۱۰ عکس به نمایشگاه دومین جشنوارهٔ عکاسی بافت تاریخی «ته ران» راه پیدا کردند. 

  به گزارش روابط عمومی دومین جشنوارهٔ عکاسی بافت تاریخی «ته ران»، داوری این دوره با رویکرد «زندگی در بازار تاریخی تهران» روزهای چهارشنبه ۱۰ دی و پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه ۹۳ با حضور سیداحمد محیط طباطبائی، سیمون آیوازیان، مریم زندی، نادر داوودی و ابراهیم صافی به عنوان داوران جشنواره، محمد طلوعی مسئول ستاد برگزاری، ساعد نیک‌ذات دبیر هنری، سجاد عسگری دبیر اجرایی، فریده شهباز طهماسبی مجری طرح جشنواره و برنامه ریز، حمیدرضا نوروزی مدیر مالی و زینب جلالی مدیر روابط عمومی جشنواره در عمارت تاریخی عین‌الدوله تهران برگزار شد. 

   داوران جشنواره در روز اول داوری از میان ۴۵۰۰ عکس ارسال شده توسط ۶۳۰ عکاس به دبیرخانهٔ دومین جشنواره عکاسی بافت تاریخی «ته ران»، ۱۰۲۰ عکس را مردود و ۳۴۸۰ عکس را مطابق ضوابط جشنواره «ته ران» انتخاب کردند و سپس از میان این آثار ۵۰۰ عکس به مرحله دوم داوری رسیدند. 
 
  در روز دوم داوری هم از میان ۵۰۰ عکس منتخب مرحلهٔ اول، ۲۰۰ عکس به مرحلهٔ سوم راه یافتند و در نهایت در مرحله سوم تعداد ۱۱۰ عکس به عنوان آثار نمایشگاهی دومین جشنوارهٔ عکاسی بافت تاریخی «ته ران» با رویکرد «زندگی در بازار تاریخی تهران» انتخاب شدند. همچنین از میان آثار نمایشگاهی، ۵ نفر به عنوان نفرات اول تا پنجم و ۴ نفر به انتخاب هیات داوران شایسته تقدیر اعلام شدند. 
 
  گفتنی است اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه به همراه جزئیات زمان و مکان آئیین افتتاحیه و نمایشگاه این جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.