سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۳ نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های «عکاسی شهری» کانون عکس اصفهان با عنوان «عکاسی شهری با رویکرد مستند» توسط مهدی وثوق‌نیا در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود. 
 
  در توضیحات این کارگاه آمده است: «اگر قبول داشته باشیم که شهر همانند دیگر پدیده‌های جدید و نوی جهان امروز ما، ویژگی‌ها و مناسبات پیچیده‌ای را شکل داده است. پس می‌توان با این نظر همراه شد که در این هنگام نیاز به تصاویر جدید نیز می‌باشد. این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه مسیر طی شدهٔ تصاویر عکس بنیان را تا به امروز دنبال کنیم و پی به ویژگی‌ها و رسالت این رسانه به عنوان رسانه‌ای فرهنگ‌ساز خصوصا با رویکرد عکاسی شهری برویم.» 
 
 در این راستا کانون عکس اصفهان نشست‌هایی با عنوان «عکاسی شهری» را در زمستان جاری برگزار خواهد کرد. این سلسله نشست‌ها و کارگاه‌ها با هدف بررسی انواع رویکردهای عکاسی در مواجهه با شهر و همین‌طور شیوهٔ بازنمایی این رسانه با تمام ویژگی‌هایش برگزار خواهد شد. 
 
 حضور در کارگاه برای اعضای کانون عکس اصفهان که دارای کارت عضویت معتبر هستند رایگان است و سایر متقاضیان باید مبلغ ۳۰ هزار تومان به عنوان هزینه شرکت در برنامه بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ نحوهٔ ثبت‌نام در این برنامه به این لینک مراجعه کنید. 
 
  مهدی وثوق‌نیا متولد سال ۱۳۵۰ در قزوین و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی رشتهٔ «عکاسی» از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. وی تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس برگزار کرده است و برپایی نشست‌های آموزشی، تدریس عکاسی و داوری مسابقات عکس متعددی در کارنامهٔ کاری او به چشم می‌خورد.