نمایشگاهی از عکس‌های رئوف دشتی با عنوان «بحران های ساده» از جمعه ۳ بهمن ‌ماه ۹۳ در گالری طراحان آزاد گشایش می‌یابد.

  در این نمایشگاه عکس‌هایی از این عکاس با رویکرد خلاقه در ابعاد مختلف ارائه خواهد شد. در بخشی از متن معرفی آثار این نمایشگاه از قلم امیرحسین بیانی چنین آمده است: 
 
 «جذابیت آثار رئوف دشتی در این است که به گونه‌ای بی‌واسطه بر پایهٔ تقابل‌های دوتایی بنا شده‌اند، دوتایی‌هایی که هرچند موازی‌اند اما مدام یکدیگر را قطع می‌نمایند! ‌ و به این اعتبار بصیرت‌هایی را به وجود می‌آورند که در یک زمان این توانایی را دارند که هستی استوار خود را زیر و رو کنند! ‌ دوتایی‌هایی که مصداق بارز نقیض یکدیگرند و به این اعتبار این آثار مطلقا مدرن‌اند. 

  تقابل‌های دوتایی که از طرفی سادگی و بی‌پیرایگی تکنیکی و فرمال دارد و از طرفی پیچیدگی‌های مفهومی، ‌ استفاده از طبیعت بی‌جان از جهتی به مثابهٔ عنصری تاریخ هنری است و از جهتی دیگر ترفیع آستانه طبیعت بی‌جان به سمت ماتریالیسمی که گرچه لزوما تاریخی نیست اما به طور قطع انضمامی هستی‌شناسانه را در خود دارد، ‌ شاعرانگی‌ای که از یک سو روحی رومانتیک دارد و از سویی دیگر مفهوم جان زیبا را فریز می‌کند، پس اکسپرسیو هم هست.» 

  رئوف دشتی متولد ۱۳۶۳ در اهواز و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی رشتهٔ نقاشی از دانشگاه هنر شاهد تهران است. او پیش از این در نمایشگاه‌های گروهی «زمستانِ ویدئوآرت (ایران – ژاپن)» در گالری طراحان آزاد، «رهایی – غزه» در فرهنگسرای نیاوران، «مونولوگ – ویدئوآرت» در گالری آرتین و… شرکت داشته است. 
 
گشایش: جمعه ۳ بهمن ‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۸ بهمن‌ماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
تهران، میــــــــــــدان ســـــــــلمـــــــــــاس، جنــــب بانک پاسارگاد، شمارهٔ ۵، گالری طراحان آزاد