نمایشگاهی از عکس‌های مظفر طاهری با عنوان «کرمان: سال ۱۳۵۷ – من فقط بیست سال داشتم» از عصر یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۹۳ در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان گشایش می‌یابد. 

  طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه ۵۷ عکس سیاه و سفید در اندازهٔ ۳۰×۴۰ سانتی‌متر از روزهای انقلابی بهمن ۵۷ در کرمان به نمایش درخواهد آمد. به گفتهٔ عکاس، این تصاویر بخشی از تلاطم و خروش مردم کرمان در آخرین روزهای حکومت پهلوی و زمانی که شهر در سیر جنبش انقلاب در حرکت بود را به تصویر کشیده است. این عکس‌ها سال گذشته هم در قالب نمایشگاهی در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به نمایش درآمده بود. 

   مظفر طاهری متولد آذر ۱۳۳۷ در کرمان است و از دوران جوانی عکاسی را دنبال کرده و همراه با جریان انقلاب در کرمان به ثبت لحظات جنبش انقلابی مردم شهرش پرداخته است. او که سابقهٔ تدریس عکاسی در دانشکدهٔ هنر و معماری صبا در دانشگاه شهید باهنر کرمان و همکاری با روزنامه‌‎ی اطلاعات را هم در کارنامه دارد در سال ۷۷ تعداد ۱۲۰ قطعه از عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی کشور اهدا کرد و دو سال بعد ۸۰ قطعه از آن‌ها توسط این سازمان در قالب کتاب به چاپ رسید.

  برگــزاری ۱۰ نمایشگـاه انفــرادی عکس در کرمـان و تهـران و حضور در رویدادهایی چون نمایشگاه نخستین دوسالانه عکس ایران (۱۳۷۳)، نمایشگاه دوسالانهٔ عکس بین‌المللی جهان اسلام (۱۳۸۷، موسسهٔ صبا) و بخش جنبی دومین جشنـوارهٔ هنرهای تجسمی فجر (۱۳۸۸) از دیگر فعالیت‌های وی در زمینهٔ عکاسی بوده است. 

نمایشگاه تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری (به جز ایام تعطیل) هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر است. 
کرمان، بزرگراه امام خمینی، میدان پژوهش، دانشگاه شهید باهنر، نگارخانهٔ دانشکدهٔ هنر و معماری صبا