نمایشگاهی از عکس‌های حمید جانی‌پور با عنوان «ریچارد اودن بازی‌های جانی» از جمعه ۱۷ بهمن‌ماه ۹۳ به میزبانی گالری مهروا گشایش می‌یابد. 
 

  به گفتهٔ برگزارکنندگان، این نمایشگاه ادای دینی است به ریچارد اودن از دید حمید جانی‌پور. نمایشگاه مشتمل بر بیست عکس سیاه و سفید در ابعاد ۲۰×۲۰ سیاه و سفید است. همچنین ده قاب خالی در روز افتتاحیه بر دیوار است که پیرو همین پروژه از حضار علاقمند عکاسی می‌شود و در روز جمعه ۲۴ بهمن ۹۳ به نمایش درمی‌آید.


 حمید جانی‌پور متولد سال ۱۳۶۱ در اهواز است و تحصیلات دانشگاهی را در همین رشته گذرانده و عکاسی حرفه‌ای را از سال ۱۳۸۰ دنبال کرده است. برگزاری دو نمایشگاه انفرادی و چند نمایشگاه گروهی در اهواز و تهران بخشی از سابقه کاری اوست. حمید جانی‌پور از سال ۸۴ پروژهٔ عکاسی از نویسندگان ایرانی را با همکاری نشر چشمه دنبال می‌کند. نخستین نمایشگاه انفرادی وی در تهران با عنوان «لطفا با لباس وارد نشوید» سال ۸۸ در گالری مهروا، نمایشگاه سال ۸۹ با عنوان «خیز بلند به سمت آهو شدن» در همین گالری و نمایشگاه «زنان چهل‌ستونی من» در گالری آتبین از دیگر فعالیت‌های او در زمینهٔ عکاسی است. حمید جانی پور از سال ۱۳۸۴ به عکاسی مطبوعاتی نیز می‌پردازد. همکاری با روزنامه‌های شرق، اعتماد، هم‌میهن، کارگزاران، فرهیختگان و مجلات شهروند امروز، نافه، تجربه، مهرنامه، همشهری داستان و چلچراغ به همراه چهار سال دبیری عکس روزنامهٔ دنیای اقتصاد از جمله فعالیت‌های خبری اوست. 


 گشایش: جمعه ۱۷ بهمن‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر است. 
روزهای پنجشنبه و ایام سوگواری گالری تعطیل است. 
تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شمارهٔ ۳۸، گالری مهروا