نمایشگاهی از عکس‌های مهدی وثوق‌نیا با عنوان «انزلی» از جمعه ۱۷ بهمن‌ماه ۹۳ در گالری راه ابریشم گشایش می‌یابد. 

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه ۳۳ عکس در ابعاد ۴۵×۳۰ و ۱۶ عکس در ابعاد ۲۴×۱۶ سانتیمتر به نمایش درخواهد آمد. در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

«انزلی
آنجا انزلی است، شهری بندری در کناره دریای خزر. شهری که دیدن‌اش باعث شد خودم را در آن بیابم بی‌آنکه با آن نسبتی داشته باشم. شهری که در پرسه زنی‌های پی در پی‌‌ام در روز‌ها و فصل‌ها آن را تنها دیدم در باران‌ها، آدم‌ها و سکوت بی‌امانش. پس از متمرکز شدن در این جغرافیا در دیدار با برخی از اشیاء و وسایل موجود در شهر، رو در رو شدم با گفتگویی غیر معمول، رو در رو شدم با پوسیدگی، رطوبت و تنهای خاکستری. دانستم بدنه این شهر؛ معماری، ساختمان‌ها، نیمکت‌ها، کوچه‌ها، خیابان‌ها، مغازه‌ها و پلاژ‌ها بیش از کلام آدم‌هایش سخنگوی چیزی است که انزلی نام دارد. 

  پل فلزی، پل غازیان، تالاب، بلوار، اسکله، قلم گوده، میان پشته در فصلهای غیر توریستی، برایم هایکوهای تصویری هستند. 

  مجموعه «انزلی» در ادامه عکاسی از شهر‌ها، مکان‌ها و چشم اندازهایی از کشورم ایران است که نگاه مرا در سال‌های اخیر به خود مشغول داشته. این مجموعه حدود ۲ سال (۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲) در طی سفرهای دو یا سه روزه عکاسی شده است.» 

  مهدی وثوق‌نیا متولد سال ۱۳۵۰ در قزوین و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی رشتهٔ «عکاسی» از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. وی تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس برگزار کرده است و برپایی نشست‌های آموزشی، تدریس عکاسی و داوری مسابقات عکس متعددی در کارنامهٔ کاری او به چشم می‌خورد. 

گشایش: جمعه ۱۷ بهمن ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲۷ بهمن سال جاری یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
گالری راه ابریشم شنبه‌ها تعطیل است. 
تهران، خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳، واحد ۲، گالری راه ابریشم