نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «زندگی در پیش رو» با گردآوری حامد دهقان از جمعه ۸ اسفندماه ۹۳ در گالری شماره شش گشایش می‌یابد. 

  طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه گروهی عکس‌هایی از کوروش ادیم، صمد قربانزاده، میرصفی اندیکلایی، آرش اشکر، سمیرا اسکندرفر، حسین زارع، میرلا پینجک، محمدرضا اصفهانی، نریمان چای‌چی و مبین حکمت‌شعار به نمایش درخواهد آمد. این نمایشگاه پیش از این در ساری و بابل هم به نمایش درآمده است. 
 
 در یادداشت معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «زندگی در پیش رو، تصویری است که انسان معاصر از آینده خود می‌بیند و در تلاش است به آنچه که می‌خواهد دست یابد، او به دنبال جایگاه آرمانی خویش می‌گردد و با کمک امیدها و آرزوهایش در پی گسستن تارو پود یکنواخت زندگی است و تصویری از آینده خویش می‌سازد، این تصویر گاه فردی است و گاه جهان او را در برمی‌گیرد، تصویری که می‌تواند ذهنی و یا عینی باشد. 
 
  او گذشته را تمام شده و تکرارناپذیر می‌داند اما هنوز فرصت شناخت و تجربه کردن از زندگی در پیش رویش را دارد. تجربه‌ای که هر لحظه زیست می‌شود و نابود می‌شود تا گذشتهٔ انسان را شکل دهد و آینده همچنان باقی می‌ماند. این مجموعه تلاشی است که هنرمندان معاصر در پی شناخت و تجربه از زندگی پیش رو و آینده انسان به تصویر کشیده‌اند.» 

گشایش: جمعه ۸ اسفند ۹۳ – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایش آثار تا ۱۵ اسفندماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد. 
تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک ۲، طبقهٔ همکف، گالری شمارهٔ شش