نمایشگاه عکس‌های شهید العلم – عکاس و مدرس سرشناس بنگلادشی – با عنوان «CrossFire» در کافه مانیا برپا می‌شود. 

  طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه، که با عنوان «تیرباران» برپا می‌شود، ۷ عکس در ابعاد ۵۰×۷۵ سانتیمتر به نمایش گذاشته می‌شود. محمدرضا کارفر، مسئول برگزاری این نمایشگاه، دربارهٔ این آثار می‌گوید: «crossfire (تیرباران) مجموعه عکس‌هایی است که ماجرایشان به اتفاقی در سال ۲۰۰۴ برمی‏‌گردد، زمانی‌ که قانونی توسط دولت بنگلادش تصویب می‌شود که براساس آن به مأموران پلیس RAB بنگلادش حق تیر داده می‌‏شود. سال ۲۰۰۹ شهیدالعلم به همراهی یک تیم تحقیقاتی‌ بر روی قربانیان این تیراندازی‌ها بررسی‌هایی را شروع می‌کنند و مجموعه عکس حاضر شکل می‌گیرد که سعی‌ دارد تا آخرین صحنه‌های احتمالی‌ دیده شده توسط قربانیان را به تصویر بکشد.» 

  این مجموعه عکس‌ توسط آژانس عکس دریک به صورت بسته‌بندی در یک جعبه‌ ارائه شده تا به گفتهٔ کارفر «به دست هر کسی که در هر کجای دنیا بتواند فرهنگ مقاومت و گذر از آتش و گذر از ترس را به عرصهٔ نمایش بگذارد، برسد.» 
 
  شهیدالعلم سال ۱۹۵۵ در داکای بنگلادش به دنیا آمده است و فارغ‌التحصیل رشتهٔ شیمی از دانشگاه لندن است. او از سال ۱۹۸۰ عکاسی را آغاز کرده و در سال ۱۹۹۸ مدرسهٔ پاتشالا (موسسه آموزش فتوژورنالیسم جنوب‌شرق آسیا) را بنیان نهاده است. او همچنین فستیوال آسیایی چوبی‌ملا (Chobi Mela) را مدیریت می‌کند و پیش از این در جایزهٔ عکس کاوه گلستان و جایزه عکس مستند اجتماعی «شید» نیز آثار عکاسان ایرانی را داوری کرده است. اولین عکاس آسیایی است که جایزهٔ معتبر مادرجونز (Mother Jones Award) را برای عکاسی مستند به دست آورده است. 

افتتاحیه: جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۲۲ و روزهای تعطیل از ۱۲ تا ۲۲ دایر است. 
تهران، خیابان فاطمی، نرسیده به خیابان ولیعصر، جنب پارکینگ مجتمع تجاری اداری، پلاک ۳۷