آموزشگاه عکاسى «امین» نشست و کارگاهی دو روزه با موضوع عکاسی صحنه‌آرایی شده را توسط شادی قدیریان در اهواز برگزار می‌کند. 
 
 طبق اعلام مدیران آموزشگاه، این رویداد طی روزهای پنجشنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ فروردین‌ماه ۹۴ در آموزشگاه عکاسی «امین» به نشانی اهواز، امانیه، میدان راه آهن، جنب بیمهٔ رازی، پلاک ۱۳ برگزار خواهد شد. 
 
 براساس برنامهٔ اعلامی، ظهر پنجشنبه یک ورکشاپ عمومی برپا خواهد شد و سپس در قالب برنامهٔ دوم عصر پنجشنبه و همچنین روز جمعه نشست‌های مجزایی در قالب گروه‌های چند نفره (نیازمند ثبت‌نام قبلی) با شادی قدیریان جهت نشان دادن نمونه کارهای خود و کسب راهنمایی‌های لازم جهت شروع، تکمیل و یا اتمام پروژه‌های شخصی برگزار می‌شود. 

  به علت محدودیت زمانی اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام کنند. برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۶۷۰۴۸۸۷۱ تماس بگیرید. 
 
  شادی قدیریان متولد ۱۳۵۳ و دانش‌آموختهٔ کارشناسی عکاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. نخستین نمایشگاه انفرادی وی در سال ۱۳۷۷ به میزبانی گالری گلستان برپا شد. در یک دههٔ اخیر شادی قدیریان یکی از موفق‌ترین عکاسان ایران در عرصهٔ جهانی بوده است و هم‌اکنون مجموعه‌ای از آثار او در آرشیو دائمی موزه‌هایی در لندن، واشنگتن دی‌سی، کالیفرنیا، برلین، پاریس، هند و تهران نگهداری می‌شود. او تاکنون در بیش از ۱۲۰ نمایشگاه داخلی و خارجی در گالری‌ها و موزه‌های معتبر حضور داشته و آثارش در حراجی‌های بین‌المللی چون کریستیز به فروش رسیده است. 

 شایان ذکر است آموزشگاه عکاسی «امین» پیش از این نشست‌هایی با امیرحسین کردونی و آرش خاموشی در اهواز برگزار کرده است.